🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27677.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

یادداشت: هم‌بنیان‌‌گذار کیست و چرا شناخت آن مهم است؟

نویسنده این یادداشت «محمدتقی کریمی»، مشاور ارشد توسعه کسب‌وکار است. «هم‌بنیان‌گذار» در اولین نگاه یکی از عناوین شغلی جذاب، شیک و باکلاسی است که اغلب در صنعت‌های تکنولوژی محور استفاده می‌شود اما معنای آن پر از ...

نویسنده این یادداشت «محمدتقی کریمی»، مشاور ارشد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - توسعه کسب‌وکار است.

«هم‌بنیان‌گذار» در اولین نگاه یکی از عناوین شغلی جذاب، شیک و باکلاسی است که اغلب در صنعت‌های تکنولوژی محور استفاده می‌شود اما معنای آن پر از ابهام است. برخی تعاریف بیشتر باعث سردرگمی می‌شوند و به یک فهم مشترک منجر نمی‌شوند. برای درک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - بهتر هم‌بنیان‌گذار ابتدا باید بنیان‌گذار را معنا کنیم.

بنیان‌گذار فردی است که به تنهایی و با پشتیبانی اندک یا بدون هیچ حمایتی، استارت آپی را برای ارائه محصول (کالا/خدمات) ایجاد می‌کند. این فرد می‌تواند بر اساس شرایط مورد نظرش افراد دیگری را به عنوان هم‌بنیان‌گذار برای توسعه کسب و کارش در کنار خود داشته باشد. این بنیان‌گذار یا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - هم‌بنیان‌گذاران می‌توانند سرمایه اجرای استارت آپ را از چندین طریق مختلف فراهم کنند یا خودشان با سرمایه شخصی اقدام به راه‌اندازی استارت آپ کنند یا از روش‌های مختلف جذب سرمایه استفاده می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس

چرا شناخت هم‌بنیان‌گذار مهم است؟

وقتی داستان لینکداین را می‌خواندم، برایم جالب بود که ۵ نفر ‌هم‌بنیان‌گذار داشت. «رید هافمن» مدیرعامل و معروف‌ترین بنیان‌گذارش به همراه چهار نفر دیگر که از پشتوانه احساسی عنوان هم‌بنیان‌گذار بهره‌مند شده بودند و در پیشبرد اهداف شرکت باهم فعالیت می‌کردند.

باتوجه به اهمیت هم‌بنیان‌گذار و اثرگذاری بالای آن، داشتن تعریفی واضح از هم‌بنیان‌گذار در تصمیم‌گیری نسبت به اینکه چه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - کسی یا کسانی به تیم بنیان‌گذاری بپیوندند بسیار حائز اهمیت است. اما برای درک بهتر اهمیت این موضوع باید بدانیم که هویت یک سازمان چطور شکل می‌گیرد.

هویت یک سازمان، نشات گرفته از هویت روانی بنیان‌گذاران آن است. اگر بنیان‌گذاران روحیه‌ای تهاجمی داشته باشند، کسب‌وکار در ابعاد گوناگون از جذب نیروی انسانی تا کمپین‌های بازاریابی تهاجمی عمل خواهد بود. اگر روحیه بنیان‌گذاران حس حمایتگری در آن‌ها نهادینه باشد سازندگی و حمایت، در ابعاد گوناگون سازمان اثر ملموسی خواهد گذاشت. اینکه چه هویتی برای سازمان مناسب است را نمی‌توان به راحتی تشخیص داد و نیازمند استفاده از مشاوران متخصص برندسازی است. به عنوان مثال هویت اپل به طور واضح - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - از هویت روانی «استیو جابز» ارث‌بری دارد. روحیه‌ای جنگجو و ساختارشکن که همواره در ارائه محصولاتش تفاوتی ملموس را رقم می‌زند. به عنوان مثال ساختارشکنی در اپل یعنی حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون و ایجاد موجی جدید در توسعه محصول.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس

هم‌بنیان‌گذار چه کسی است؟

پاسخ به این سوال اغلب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - اینگونه است: «هم‌بنیان‌گذار به کسی گفته می‌شود که شرکت را بنیان‌گذاری می‌کند.» اما در تمام موارد این پاسخ به اندازه کافی واضح و شاید کامل نیست. دوران تاسیس شرکت دورانی پرمشغله و خسته کننده‌ای است. در واقع فردی که به عنوان هم‌بنیان‌گذار فعالیت می‌کند باید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - تمام این فشارها را متحمل شود.

هم‌بنیان‌گذار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - فردی است که با حضورش می‌تواند در تمام سطوح سازمانی و یا در یک بخش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - خاص - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - مسئولیت‌های اجرایی را بر عهده بگیرد. اولویت دغدغه او توسعه و حفظ منافع استارت آپ و بعد منافع - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - شخصی است. یک کارمند که عنوان هم‌بنیان‌گذار را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - ندارد شاید دغدغه رشد استارت آپ شما را داشته باشد و به رشد آن کمک شایانی کند اما اغلب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - آن کارمند از منافع شخصی‌اش برای منافع سازمان چشم پوشی نمی‌کند.

هم‌بنیان‌گذار کمک می‌کند که یک ایده به مرحله اجرایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - برسد و یا با حضورش به رشد و توسعه استارت آپ سرعت بیشتری می‌بخشد. گاهی مدتی از شروع فعالیت استارت آپ گذشته است و حضور یک هم‌بنیان‌گذار با سطح توانمندی بالا می‌تواند باعث پختگی بیشتر و کاهش ریسک شود.

یک هم‎بنیان‎گذار کسی است که سهم برابری در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - بازی کسب و کار دارد. مانند تمامی افرادی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - تمام وقت در شرکت کار می‎کنند، همگی آن‎ها به یک شکل و اندازه قربانی می‎دهند. به عنوان مثال نگرفتن حقوق یا دستمزد اندک، مگر این که تمامی بنیان‎گذاران توافق کنند که یک فرد به علت داشتن هزینه‌های بیشتر در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - زندگی حقوق بیشتری دریافت کند.

یک هم‎بنیان‎گذار مسئولیت فکری و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - عاطفی تبدیل ایده به یک کسب‌وکار را می‎پذیرد و متعهد می‎شود تا با چالش‎هایی که هر کارآفرینی در ماجراجویی‌های کاری خود با آن‌ها روبه‌رو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - می‎شود، برخورد کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس

چه زمانی می‌توان به کسی عنوان هم‌بنیان‌گذار داد؟

هم‎بنیان‎گذاران اغلب در راه‎اندازی اولیه یک استارت آپ سهیم هستند. هر کسی می‎تواند یک هم‎بنیان‎گذار باشد و یک هم‎بنیان‎گذار الزاما نباید از ابتدای کار وجود داشته باشد. همچنین این موضوع الزاما به این معنا نیست که تمامی افرادی که از روز اول در کسب و کار دخالت داشته‌اند، هم‎بنیان‎گذار هستند. باید بدانیم هم‎بنیان‎گذار بودن بستگی به مسائل گوناگونی دارند که تمامی افراد روی آن‌ها توافق - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - ندارند ولی در اکثر موارد هم‎بنیان‎گذاران افرادی هستند که خطرپذیرند و تا مرحله چرخش رشد استارت آپ ناظر آن هستند.

اغلب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - دیده‌ام زمانی که کسی چند ماه بعد از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - آغاز به کار یک شرکت به آن می‎‎پیوندد و به او عنوان هم‎بنیان‎گذار داده می‎شود، بسیاری از افراد برانگیخته می‎شوند چون معتقدند کسانی که از ابتدای حیات یک شرکت همراه آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - نبوده‌اند، نمی‎توانند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - عضوی از تیم هم‌بنیان‌گذاران باشند. هر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - چند از نظر من این باورها، در هر مرحله‌ای نادرست است، چرا که در آینده با نگاه به گذشته یک شرکت، می‎توانید قضاوت کنید و بگویید که چه کسانی بنیان‎گذاران واقعی آن بوده‌اند.

تا چه زمانی اصطلاح هم‌بنیان‌گذار به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - فردی تعلق می‌گیرد؟

برخی از هم‎بنیان‎گذاران بعد از شروع به کار شرکت و در مراحل بعدی رشد آن به گروه ملحق می‎شوند، یعنی زمانی که بنیان‎گذار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - به یک فرد فنی مسئول در بخش محصولات و خدمات نیاز دارد. برخی از هم‎بنیان‎گذار از همان ابتدا و در مرحله ایده‎پردازی وجود دارند مانند دوستانی که در دوران دانشگاه کسب و کارشان را شروع می‎کنند.

تقریبا می‌توان گفت هیچ راه دقیقی برای تعریف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - هم‎بنیان‎گذار وجود ندارد. استارت آپ‎هایی وجود دارند که هم‎بنیان‎گذار را پس از ارائه حداقل محصول پذیرفتنی (MVP) اولیه، وارد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - شرکت می‎کنند. بنابراین نمی‌توان با قطعیت گفت که هم‎بنیان‎گذار حتما باید از ابتدا به شرکت بپیوندد. اگر هم‌بنیان‌گذاران خیلی دیر به گروه «بنیان‎گذاری» پیوسته‎اند، می‎توان آن‎ها را فقط - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - یک مدیر، یک شریک تجاری یا تصمیم‎گیرنده دوم در مسائل کسب و کار و غیره دانست.

آن دسته از افرادی که بعدا به شرکت ملحق می‎شوند به سادگی هم‎مالک یا سهام‎داران یا هر عنوان دیگری دارند که به آن‎ها نسبت داده می‎شود. واقعیت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - این است زمانی که تاریخ افتتاح این شرکت‎ها ثبت می‎شود، آن تفاوت زمانی در پیوستن به شرکت هیچ معنایی ندارد. علاوه بر این، فرد می‎تواند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - در آغاز فعالیت شرکت باشد، کاری انجام نداده باشد و شش ماه بعد از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - شرکت اخراج شود ولی با وجود این بنیان‎گذار به شمار رود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس

هم‌بنیان‌گذار از دیدگاه قانونی

هم‎بنیان‎گذار یک اصطلاح فنی در تجارت یا قانون نیست بلکه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - بیشتر یک عنوان افتخاری یا غیر رسمی است. هر شرکتی براساس شاخص‌هایی که انتخاب می‎کند تصمیم می‎گیرد که چه کسانی هم‎بنیان‎گذار باشند و این اصطلاح بیشتر یک عنوان افتخاری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - و غیر رسمی است.

دوست شما می‎تواند درخواست کند تا عنوان هم‎‎بنیان‎گذار را داشته باشد ولی شما هیچ تعهدی نسبت به برآورده‎سازی درخواست او نخواهید داشت. برای مثال من در یکی از استارت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - آپ‌هایم به نام رونویس، یکی از دوستانم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - را به عنوان هم‌بنیان‌گذار معرفی کردم و او پس از مدتی از این استارت آپ جدا شد.

در نهایت این که می‌توانید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - در حوزه کسب و کارتان هر عنوانی را به کسانی که می‌خواهید، بدهید. مانند استارت آپ پرنده‌بان که بر اساس هویت برندش برای افراد مجموعه، عناوین شغلی متمایزی را ایجاد کردیم، در این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - شرکت به کسانی که به نگارش مقاله می‌پرداختند پرنده‌نگار و به آن‌هایی که پرنده‌های وحشی را که غیر قانونی در قفس شده بودند را خریداری و رها می‌کردند پرنده‌یار می‌گفتیم. پس همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - و جنبه قانونی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - ندارد اما از نظر برندینگ اثرگذار است. بنابراین، می‎توانید رئیس، بنیان‎گذار، بنیان‎گذار ارشد یا هر عنوان دیگری داشته باشید و مطمئن باشید که قوانین واقعی برای آن وجود ندارد.

آیا تعلق سهام - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - به ‌هم‌بنیان‌گذار الزامی است؟

کسی که برای کار پاره وقت، ۱۰ درصد از سهام یک شرکت را به دست می‎آورد و دیرتر به آن پیوسته است، هم‎بنیان‎گذار نیست. از سوی دیگر، اگر واقعا قصد دارید نامزد مورد نظرتان، شریک تجاری، معتمد و هم‎رهبر شما باشد و دریافته‌اید که وی فردی قابل اعتماد است و در صورت لزوم می‌تواند از شما دفاع کند، پس این نامزد یک هم‌بنیان‌گذار است. در آینده این فرد یک بخش واقعی از کسب و کار شما خواهد شد.

همانطور که پیش‌تر گفتم، اصطلاح ‌هم‌بنیان‌گذار یک عنوان افتخاری است و از نظر قانونی ارزشی ندارد، یادتان باشد شما می‌توانید در یک استارت آپ عنوان هم‌بنیان‌گذار را داشته باشید اما هیچ سهمی از آن نداشته باشید.

آیا سرمایه‌گذار را می‌توان ‌هم‌بنیان‌گذار نامید؟

سرمایه‌گذاری در یک استارت آپ شما را تبدیل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - به بنیان‌گذار یا هم‌بنیان‌گذار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - نمی‌کند، در این صورت سرمایه‌گذاران فرشته و خطرپذیر را باید بنیان‌گذاران بسیاری از شرکت‌ها بدانیم،. اغلب آورده بنیان‌گذاران تلاش و پشتکار، تجربه و گاهی دستمزد پایین گرفتن و از همه مهمتر مسئولیت پذیری آن‌ها است که باعث می‌شود تا یک استارت آپ شکل بگیرد.

به سرمایه‌گذاری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - که فقط سرمایه نقدی یا اعتباری تخصیص می‌دهد اغلب سهامدار گفته می‌شود نه بنیان‌گذار و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - هر سرمایه‌گذاری بنیان‌گذار نیست. در حالی که بنیان‌گذاران می‌توانند سهامدار و سرمایه‌گذار هم باشند.

وقتی یک کارمند از روزهای اولیه تاسیس حضور داشته، زمان زیادی صرف کرده، اثرگذاری زیادی در توسعه استارت آپ داشته و شاید حقوق پایینی هم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - گرفته باشد، می‌توان به او یک هم‌بنیان‌گذار گفته شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس

مدل شخصیتی، باورها و ارزش‌های هم‌بنیان‌گذار

به جرات می‌توانم بگویم که مهمترین بخش این یادداشت همین موضوع است. اما تعیین مدل انتخاب درست که آیا هم‌بنیان‌گذار، باید هم‌راستا با اصول ارزشی و اخلاقی کسب‌وکار باشد یا خیر، برای من کمی دشوار است. چون خودم شخصیتی بسیار منعطف و میانجی هستم و با هر نوع دیدگاهی توانایی تعامل و سازندگی در بلند مدت را دارم. برای همین در سازمان‌هایی که تفاوت عقاید بسیار ملموسی باهم داشتیم توانسته‌ام به راحتی همکاری کنم. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - این تجربه از صداوسیما تا شتاب‌دهنده آواتک و مرکز نوآوری پارادایس هاب همواره باعث شده تا تجربه‌های جدیدی کسب کنم و مهارت ارتباطی‌ام تقویت شود، چراکه باور دارم عقاید و مسائل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - دیگر نباید در انتخاب همکار، اثر مستقیم بگذارند.

برای استحکام روابط بین فردی پیشنهاد می‌کنم به جای تمرکز بر عقاید شخصی افراد، مهارت‌های خود را در حوزه‌های زیر تقویت کنید:

  • مهارت‌ ارتباط موثر
  • مهارت حل تعارض و اختلاف
  • مهارت همدلی
  • مهارت تفکر انتقادی
  • مهارت تفکر خلاق

در صورتی که این مهارت‌ها را تقویت کنید علاوه بر اینکه اجازه ورود دیدگاه‌های جدید به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - سازمان می‌دهیم، روابط بین فردی مستحکم‌تری را خواهیم ساخت. اگر با ابزاری مانند MBTI و یا کهن الگوهای روان بیشتر آشنا شویم، با تفاوت‌های شخصیتی بهتر ارتباط برقرار می‌کنیم و تعارضات درون تیمی کمتر شکل می‌گیرند. در زمان تیم‌سازی و یا پس از آن حتما از مشاورهای توسعه فردی و کوچینگ استفاده کنید.

در شروع یادداشت گفتم که هویت سازمان وابستگی زیادی به هویت روانی بنیان‌گذارانش دارد، بسیاری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - از شرکت‌ها برای ایجاد هویت سازمانی از شرکت‌هایی که در حوزه برندینگ فعالیت می‌کنند خدمات میگیرند و یا کل این بخش را برون‌سپاری می‌کنند که کار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - کاملا اشتباهی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - است. چرا که هویت سازمان باید درون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - سازمان از بین تیم بنیان‌گذاری کشف و توسط تیم متخصص برندینگ یکپارچه، مکتوب و قابل استفاده شود.

پس فراموش نکنید که برای خودشناسی و توسعه فردی وقت بیشتری صرف کنید. چون هرچقدر بیشتر و بهتر با هویت روانی خودتان که در تک تک لحظات و تصمیمات شما اثر گذار است آشنا شوید، استحکام روابط و موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

جمع‌بندی

  • هرگز فردی را بدون امضای یک قرارداد عدم افشا (NDA) و واگذاری تمامی حقوق کار تولید شده به شرکت، به دایره - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - مالکیت فکری وارد نکنید.
  • هرگز فردی را بدون یک توافقنامه کتبی درباره مسئولیت‎ها، محدوده اختیارات و غرامت‎ها به شرکت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - وارد نکنید.
  • یک قرارداد استاندارد برای مشاوران و کارمندان آینده شرکت تنظیم کنید.
  • دقت کنید که پس از شکل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - گیری ساختار سازمانی، افراد باید یک عنوان شغلی مشخص و شرح وظایف مشخص داشته باشند. به عنوان مثال یک هم‌بنیان‌گذار پس از ایجاد ساختار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - نهایی سازمان باید مسئولیت و عنوان مدیر ارشد بازاریابی را بر عهده بگیرد.
  • به مهارت‌های توسعه فردی و خودشناسی بیشتر توجه کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone