تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13060.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اعلام هدایای نوروز ۱۴۰۰ ایرانسل

ایرانسل هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیه مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و ۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ...

ایرانسل هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیه - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و ۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را برای تمام مشترکان خود، به مناسب این نوروز فرخنده درنظر گرفته است.

هدیه مکالمه و اینترنت رایگان

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فررودین ۱۴۰۰ ، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این هدیه شامل بسته ترکیبی یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی (درون شبکه) - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک ساعت است.

۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان و ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین، هر روز ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - که در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل، گوشی‌ موبایل‌شان را تکان دهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. این بسته‌ها تا پایان همان روزی که دریافت - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - و فعال می‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک‌بار آن‌ را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر بسته اینترنت - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - در تکانه اپلیکیشن ایرانسل من، پنج ربع سکه بهار آزادی به پنج نفر از مشترکانی که در این ۱۴ - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - روز با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من، بیشترین تکان را به گوشی‌ موبایل خود داده باشند نیز هدیه خواهد شد.

۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز

اپلییکشن پیشواز ایرانسل، جوایز ویژه نوروزی شامل ۲۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۱۴  گیگابایت اینترنت هدیه، برای تمام مشترکان ایرانسل در نظر گرفته است که تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ، امکان دریافت این هدایا وجود - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد. هدایای - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - اپلیکیشن پیشواز ایرانسل به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ ، یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی، چهارده جایزه ۱ میلیون تومانی و جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده‌اند.

یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی

ایرانسلی‌ها می‌توانند با بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیش پیشواز، شانس خود را برای دریافت یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی امتحان کنند. هر بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در این اپلیکیشن، یک امتیاز دارد.

چهارده جایزه ۱ میلیون تومانی

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند در - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، تمام مشترکان می‌توانند یکی از چهارده برنده جوایز یک میلیون تومانی باشند. هر مرتبه فعالسازی آهنگ پیشواز هوشمند، یک امتیاز بیشتر به همراه دارد.

جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی،تمام مشترکان می‌توانند  یکی از ۱۴۰۰ - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - برنده ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی، - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - یک امتیاز بیشتر به همراه خواهد داشت.

بدین ترتیب تمام - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - مشترکان ایرانسل می‌توانند از هدایای دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در ایام نوروز ۱۴۰۰ بهره‌مند شده و همچنین با تکانه اپلیکیشن ایرانسل من و نیز فعالسازی آهنگ پیشواز در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، شانس - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - خود را برای - تعمیرات یخچال مابه در شهر قائمشهر استان مازندران - برنده شدن هدایای نقدی و سکه طلا امتحان کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone