🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39793.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ در حال تست ویژگی های جدید برای نسخه اندروید است

واتس اپ به تازگی تست قابلیت های جدیدی را برای نسخه اندروید اپلیکیشن آغاز کرده که احتمالا شاهد حضور آن ها در ورژن نهایی برنامه نیز خواهیم بود. نخستین ویژگی جدید اپ مربوط به آنبلاک ...

واتس اپ به تازگی تست قابلیت های جدیدی را برای نسخه اندروید اپلیکیشن آغاز کرده که احتمالا شاهد حضور آن ها در ورژن نهایی برنامه نیز خواهیم بود. نخستین ویژگی جدید اپ مربوط به آنبلاک کردن افراد می شود. در جدیدترین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نسخه بتا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کافیست در قسمت کانتکت ها انگشت تان را روی گزینه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مورد نظر نگه داشته و اشخاص را از بلاک در بیاورید.

پیشتر برای این کار مجبور بودید به آدرس Settings > Account > Privacy > Blocked contacts بروید. همچنین لینک دعوت به گروه ها که قبلا در دسترس کاربران ورژن iOS برنامه قرار گرفته بود راهش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را به این نسخه باز کرده است. بنابراین همانند تلگرام می توانید مردم را به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گروه ها دعوت کنید.

سومین ویژگی جدید نسخه بتا 2.17 واتس اپ به بخشی با نام Shake to Report اختصاص دارد. با فعال کردن این قسمت، اگر موبایل خود را تکان دهید به Contact Us رفته و آنجا می توانید مشکلات برنامه را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به گوش سازندگان برسانید. البته در صورتی که Shake to Report را مفید ندیدید و به همان روش قبلی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - راضی بودید، می توانید آن را غیر فعال کنید.

در نهایت نیز بخش Admin Setting وجود دارد که به مدیر این امکان را می دهد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا اطلاعات گروه را ویرایش کرده و کنترل بهتری روی چت ها داشته باشد. با وجود اینکه ویژگی های یاد شده فعلا در مرحله بتا قرار دارند و ممکن است به نسخه نهایی نرسند ولی کم پیش می آید که ورژنِ آزمایشی با قابلیت های جدید، برای نسخه پایدار منتشر نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه دیس نوشته شده درتاریخ 1402/02/31
دوستان سایت ***** مایکروفر بوتان شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone