🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39790.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام اسنپدراگون 845 را برای واقعیت ترکیبی بهینه سازی می کند

اسنپدارگون 845 که جدیدترین عضو خانواده چیپست های کوالکام به شمار می رود از قابلیت هایی برخودار است که می تواند جای پای آن را در دستگاه های واقعیت ترکیبی محکمتر کند. یکی از این ...

اسنپدارگون 845 که جدیدترین عضو خانواده چیپست های کوالکام به شمار می رود از قابلیت هایی برخودار است که می تواند جای پای آن را در دستگاه های واقعیت ترکیبی محکمتر کند.

یکی از این ویژگی ها پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 است که علاوه بر بهبود عملکرد گرافیکی، از شناسایی احتمال برخورد با اشیائی مثل دیوار هم پشتیبانی می کند. این قابلیت زمانی اهمیت پیدا می کند که کاربر از هدست های واقعیت مجازی استفاده کرده و فضای واقعی اتاق را نمی بیند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان
بخش های مختلف اسنپدراگون 845

این چیپست به نسل سوم پلتفرم هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - کوالکام مجهز شده که هنگام حرکت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - توانایی شناسایی اشیاء و محیط اطراف دارد.

از طرف دیگر کمپانی آمریکایی اعلام کرده که با همکاری شرکت بازی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - سازی چینی «NetEase Games» برای بهینه سازی موتور بازی «Messiah» آنها روی چیپست های خود همکاری خواهد کرد.

مسئولان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - NetEase Games هم تاکید کرده اند که همکاری با کوالکام امکان تولید بازی های جذابتری را برای آنها فراهم خواهد کرد.

این دو کمپانی برای کاهش سربار پردازشگر گرافیکی با استفاده از رابط برنامه‌نویسی گرافیک «Vulkan» بخشی از محاسبات سنگین را به پردازنده منتقل می کنند.

NetEase از همین حالا برای توسعه اولین بازی واقعیت مجازی خود از SDK واقعیت مجازی اسنپدراگون  استفاده کرده است. این بازی که «پیشتازان گرگ و میش» نام دارد برای اسنپدراگون 845 بهینه سازی شده و سال آینده منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر میگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر میشه بگید شرکت شما سمت شهرک فرهنگیان کردکوی هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پری بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
مرکز شما دور و بر روستای سالینکده کردکوی برای مایکروفر جنرال الکتریک تعمیرکار داره
پاسخ: بله در روستای سالینکده شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone