🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39795.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شاگردی که بر استاد غلبه کرد؛ موبایل‌، محبوبترین گجت برای عکاسی

آمار منتشر شده توسط فلیکر نشان ‌می‌دهد که تعداد عکس‌های گرفته شده با تلفن‌های‌ هوشمند سالانه در حال افزایش است اما در مقابل درصد استفاده کاربران از  DSLR‌ها نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. ...

آمار منتشر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - شده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - توسط - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - فلیکر نشان ‌می‌دهد که تعداد عکس‌های گرفته شده با تلفن‌های‌ هوشمند سالانه در حال افزایش است اما در مقابل درصد استفاده کاربران از  DSLR‌ها نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

همانند سال‌های گذشته، تلفن‌های هوشمند محبوبترین نوع دوربین استفاده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - شده روی این پلتفرم هستند. عکس‌های آپلود شده توسط این دستگاه‌ها، از ۴۸ درصد سال قبلی میلادی، دو درصد بیشتر شده و نصف ‌آپلود‌ها را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان

DSLRها نیز سهمی ۳۳ درصدی از آپلود‌های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - فلیکر را دارند. این گجت در سال گذشته تنها ۲۵ درصد از آپلود‌ها را تشکیل می‌داد اما امسال با جهش خیره‌کننده‌ی ۸ درصدی، یک سوم از آپلود‌ها را آن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - خود کرده است.

این آمار نشان می دهد که دوره‌ی دوربین‌های کامپکت خانگی به سر آمده

با مشاهده‌ی آمار پیشرفت تلفن‌های هوشمند و DSLRها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - مشخص می‌شود در این میان محبوبیت دستگاهی حتماً پایین آمده است. در حالیکه دوربین‌های کوچک سال ۲۰۱۶ توانسته بودند ۲۱ درصد از عکس‌های فلیکر را ثبت کنند اما امسال درصدشان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - تا ۱۲ پایین آمده که نشان ‌می‌دهد دوره‌ی این دوربین‌ها با قویتر شدن دوربین تلفن‌های هوشمند کم کم به سر آمده است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان

فلیکر همچنین آمار برند‌ گجت‌های کاربرانش را نیز در جدول - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - متفاوتی منتشر کرده است. طبق این آمار محصولات برند اپل بیشترین انتخاب کاربران این پلتفرم برای آپلود عکس‌ها بوده است.

مدل‌های آیفون 6، آیفون 6s و آیفون 5s نیز پرطرفدارترین موبایل‌های این شرکت آمریکایی در فلیکر هستند. کانُن دومین برند محبوب در دستگاه‌های آپلود کننده‌ی عکس‌های کاربران بوده است. این شرکت توانسته با اختصاص دادن ۲۳ درصد از آپلود‌ها به خود، برند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - نیکُن را با ۱۸ درصد کنار بزند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان

اگرچه آپلود به خانواده فلیکر نمی‌تواند آمار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - مناسبی برای شمارش طرفدارن گجت‌ها باشد اما شمایی کلی از محبوبیت نوع و برند دستگاه‌های ثبت تصویر به مخاطب می‌دهد. با دقیقتر شدن در این نتایج می‌توان فهمید که تلفن‌های همراه به سرعت در حال جایگزین کردن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - دوربین کوچک هستند. این مطلب استراتژی کلی شرکت‌های تولید کننده‌ی دوربین برای آینده را به نوعی مشخص می‌کند.

این در حالی است که ۲۵ عکس برتر در این پلتفرم همگی تقریباً با DSLRها گرفته شده‌اند و این حضور قاطع نشان ‌می‌دهد عکاسانی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند به گجتی پایین تر از DSLRها رضایت نخواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone