🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39797.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه راهنمای صوتی Waze را شخصی سازی کنیم؟

مسیریاب ویز در یکی از به‌روزرسانی های اخیرش قابلیتی دریافت کرده که طرفداران شخصی سازی عاشقش می شوند. از این به بعد برای شنیدن راهنمای صوتی ویز دیگر به صداهای خشک و بی روح کامپیوتری ...

مسیریاب ویز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - در یکی از به‌روزرسانی های اخیرش قابلیتی دریافت کرده که طرفداران شخصی سازی عاشقش می شوند. از این به بعد برای شنیدن راهنمای صوتی ویز دیگر به صداهای خشک و بی روح کامپیوتری محدود نیستید، بلکه می توانید خودتان آن ها را ضبط کرده و حتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

این قابلیت نه تنها نقطه ضعف ویز برای ایرانی ها (که همان نبود راهنمای صوتی فارسی است) را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - پوشش داده بلکه دست تان را باز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - گذاشته که ادبیات راهنمای صوتی را طوری انتخاب کنید که با آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - راحت هستید.

خوشبختانه شخصی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - سازی راهنمای صوتی ویز کار سختی نیست و وقت زیادی هم از شما نمی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - گیرد. در این مقاله به آموزش استفاده از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - این قابلیت می پردازیم.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران

ویز را اجرا کنید و از سمت چپ صفحه، با سوایپ منوی کشویی را بیرون بکشید. حالا از بالای صفحه آیکن چرخ دنده را لمس کنید تا وارد تنظیمات اپ شوید.

در بخش Quick Settings، گزینه ای به اسم Voice Directions وجود دارد. روی آن ضربه بزنید تا منوی انتخاب صدا برایتان باز شود.

اگر آخرین نسخه ویز را دریافت کرده باشید، بالای صفحه گزینه ای به اسم Record new voice می بینید. کافیست روی آن اشاره کنید تا مراحل ضبط صدا آغاز شود.

همانطور که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - در مقدمه گفتیم، ویز به غیر از شخصی سازی راهنمای صوتی امکان اشتراک گذاری آن را هم به شما داده. بنابراین می توانید برای راهنمای صوتی تان اسم مشخصی در نظر بگیرید و فایل راهنمای صوتی تان را با دیگر کاربران ویز به اشتراک بگذارید.

در منوی New Voice، با پر کردن فیلد Name your voice می توانید عنوان راهنمای صوتی تان را انتخاب کنید. حالا نوبت به ضبط صدا می رسد. خوشبختانه ویز با تقسیم بندی دستورات صوتی انجام این کار را برایتان آسان کرده.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران

جمله های مربوط به شروع مسیریابی، مسافت ها، تغییر جهت، گزارشات مسیر و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - رسیدن به مقصد همگی از قبل در اپلیکیشن تعریف شده اند تا بتوانید آن ها را به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - زبان خودتان برگردانید و با صدای پیش فرض ویز جایگزین کنید.

مثلا برای شروع رانندگی، می توانید پیام All set, let’s hit the road ویز را با جمله «همه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - چی آمادس. بزن بریم!» جایگزین کنید. برای ضبط هم کافیست که دکمه قرمز رنگ رکورد کنار هر پیام را لمس کنید.

هر کدام از این پیام ها باید طول مشخصی داشته باشند، بنابراین موقع انتخاب جمله برای هر پیام به این موضوع توجه داشته باشید. پس از آنکه صداهای مد نظرتان را ضبط کردید، گزینه Save را بزنید تا این مجموعه صدا به عنوان راهنمای صوتی پیش فرض ویز برگزیده شود.

این موضوع را می توانید از علامت تیک کنار اسم راهنما متوجه بشوید. برای اشتراک گذاری صدایی که ضبط کرده اید هم می توانید مثل اسکرین شات پایین از گزینه فلش استفاده نمایید. همچنین هر موقع که خواستید هم می توانید به ویرایش صداهای ضبط شده تان بپردازید.

ویز در مجموع 43 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - فرمان صوتی دارد که می توانید همه را با صدای خودتان جایگزین کرده و ادبیات و لحنی را به کار ببرید که خودتان می پسندید. هر چند که کیفیت صداهای ضبط شده چنگی به دل نمی زنند، اما استفاده از چنین قابلیت خلاقانه ای در ویز ابدا خالی از لطف نیست و می تواند تجربه لذت بخش تری از مسیریابی را برایتان به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - ارمغان بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone