🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39799.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی S9 احتمالا از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد

امروز اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S9 منتشر شده که می تواند خبر خوبی برای علاقمندان به موبایل های دو سیم کارت باشد. این شواهد که توسط وب سایت آلمانی «Mobiel Kopen» منتشر شده درخواست ...

امروز اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S9 منتشر شده که می تواند خبر خوبی برای علاقمندان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به موبایل های دو سیم کارت باشد.

این شواهد که توسط وب سایت آلمانی «Mobiel Kopen» منتشر شده درخواست سامسونگ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای ثبت سه موبایل جدید در وزارت «صنعت و فناوری اطلاعات» چین است و حاکی از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پشتیبانی این اسمارت فون از دو سیم کارت همزمان است.

نخستین مدلی که در این درخواست به چشم می خورد SM-G9608 است که مدل تایوانی به شمار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می رود.

در این اسناد شماره مدل های SM-G9600 و  SM-G9650 نیز ثبت شده اند که مورد اول مدل چینی و گزینه دوم گلکسی S9 پلاس محسوب می شود.تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیاگرچه تا اعلام رسمی سامسونگ نمی توان به این اطلاعات تکیه کرد، با این حال از آنجایی که گلکسی S8 و S8 پلاس به ترتیب با کدهای SM-G950 و G955 عرضه شده بودند، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - احتمالا درخواست مذکور به سری گلکسی S9 مربوط می شود.

سری گلکسی S8 نیز توانایی پشتیبانی از دوسیم کارت را دارد اما فناوری مکالمه با کیفیت VoLTE تنها برای یک سیم کارت در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دسترس قرار دارد.

با این حال جدیدترین چیپست کوالکام با عنوان اسنپدراگون 845 به مودم X20 مجهز است که توانایی پشتیبانی از دو سیمکارت با فناوری VoLTE  را دارد.

بنابرین اگر سامسونگ از این چیپست در جدیدترین پرچمدار خود استفاده کند آنگاه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کیفیت مکامله را برای هردو سیم کارت افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone