🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39791.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سرعت دانلود در گوگل کروم 64 برای اندروید افزایش می یابد

هنوز از انتشار گوگل کروم 63 چند روزی نگذشته بود که گوگل نسخه 64 را به صورت بتا در اختیار تسترها قرار داد. طبق مشاهدات یکی از کاربران نکته سنج XDA، کروم 64 برای اندروید ...

هنوز از انتشار گوگل کروم 63 چند روزی نگذشته بود که گوگل نسخه 64 را به صورت بتا در اختیار تسترها قرار داد. طبق مشاهدات یکی از کاربران نکته سنج XDA، کروم 64 برای اندروید از قابلیت جدیدی به نام دانلود موازی (Parallel Download) در منوی فلگ ها بهره می برد که وقتی آن را فعال کنید، با قطعه قطعه کردن فایل دانلودی (به سبک دانلود منیجرها) می تواند سرعت دریافت آن را به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میزان قابل توجهی افزایش دهد.

خوشبختانه شما هم می توانید این قابلیت را همین حالا امتحان کنید. برای این منظور کافیست آخرین نسخه بتای کروم برای اندروید را دریافت کرده و سپس عبارت ‘chrome-parallel-download’ را در بخش فلگ ها جستجو نمایید. برای دسترسی به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منوی فلگ ها هم می توانید chrome://flags را در نوار آدرس وارد کنید.

البته روش ساده تری هم برای دسترسی به دانلودهای موازی وجود دارد. برای فعالسازی مستقیم این قابلیت، فقط لازم است که  ‘chrome://flags#chrome-parallel-download’ را در نوار آدرس وارد کرده و تیک فعالسازی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دانلودهای موازی را بزنید.

قابلیت دانلود موازی کروم برای دانلود فایل هایی وارد عمل می شود که زمان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دریافت آن ها بیش تر از دو ثانیه به طول بینجامد. برای این منظور، فایل به سه بخش تقسیم می شود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تا سرعت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دانلود افزایش یابد. توجه داشته باشید که این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قابلیت فقط برای فایل های حجیم کاربرد دارد و تأثیر چندانی بر افزایش سرعت دانلود فایل های سبک نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone