🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39794.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی انویدیا، شب و روز را جابه جا می کند

به نظر می رسد انویدیا تمام تلاش خود را به کار بسته تا تصور ما از تصاویر حقیقی و مجازی را تغییر دهد. این کمپانی که اخیرا سیستمی را برای تولید تصاویر ساختگی توسعه داده ...

به نظر می رسد انویدیا تمام تلاش خود را به کار بسته تا تصور ما از تصاویر حقیقی و مجازی را تغییر دهد.

این کمپانی که اخیرا سیستمی را برای تولید تصاویر ساختگی توسعه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داده بود، حالا سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی دیگری را برای تغییر شرایط آب و هوایی، جابجایی شب و روز و تبدیل گربه سانان به یکدیگر طراحی کرده است.

سیستم جدید یک روش یادگیری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بدون نظارت است که امکان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تغییر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - محتوای ویدئو را با دقتی بالا فراهم می کند.تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانروش های فعلی نیازمند مقایسه مقادیر زیادی داده است که هنگام طراحی سیستم های بدون ناظر چالش های زیادی را پیش روی توسعه دهندگان قرار می دهد.

به عبارت دیگر سیستم های مشابه برای تولید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داده های مورد نیاز به مجموعه داده های برچسب گذاری شده نیاز دارند.با این حال سیستم جدید انویدیا به داده های برچسب گذاری شده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نیاز ندارد.

این پروژه برای تولید تصاویر از «شبکه عصبی عمیق مولد» (GAN) استفاده می کند. GAN از دو شبکه مجزا تشکیل می شود که یکی از آنها تصاویر را بر اساس داده های ورودی تولید کرده و دیگری واقعی بودن آنها را بررسی می کند.

هر بار که شبکه دوم مشکلی را در تصویر پیدا می کند، شبکه اول خروجی را بهبود بخشیده و با تکرار این فرایند سیستم به خودش آموزش می دهد.

یکی دیگر از قابلیت های این برنامه تبدیل تصاویر گربه سانان مختلف از قبیل گربه، پلنگ، گربه وحشی و غیره به یکدیگر است که با ظرافت خاصی صورت می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ شرکت شما آیا پارک ساحلی و جنگلی آستانه اشرفیه برای مایکروفر دلمونتی تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در پارک ساحلی و جنگلی شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone