🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44280.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ می خواهد یخچال شما را به مرکز فرماندهی خانه هوشمند تبدیل کند

سامسونگ هم مثل دیگران آینده را در اینترنت اشیاء می بیند، دنیایی که در آن تمام وسایل منزل از جمله یخچال شما به اینترنت متصل است و قابلیت های آن از خنک نگاه داشتن مواد ...

سامسونگ هم مثل دیگران آینده را در اینترنت اشیاء می بیند، دنیایی که در آن تمام وسایل منزل از جمله یخچال شما به اینترنت متصل است و قابلیت های آن از خنک نگاه داشتن مواد غذایی فراتر می رود.

شرکت کره ای برای این منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سال گذشته در نمایشگاه CES لاس وگاس از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یخچال ساید بای ساید مجهز به Family Hub پرده برداشت.

هاب خانوادگی سامسونگ را می توان یک تبلت اندرویدی ۲۱.۵ اینچی به حساب آورد که به در یخچال متصل شده و می تواند دمای داخل آن را به شما نمایش دهد یا اپلیکیشن های مختلفی را به اجرا درآورد، از جمله نرم افزاری برای سفارش خودکار خوراکی های اتمام یافته یا نمایش محتویات یخچال از راه دور روی موبایل کاربر.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

شرکت کره ای یکسال بعد در CES 2017 نسل دوم هاب خانوادگی را با قابلیت های جدیدی مثل امکان دریافت دستورات صوتی معرفی کرد.

برای مثال تصور کنید حین آشپزی با دست های آلوده بخواهید دستور طبخ یک خوراکی را چک کنید، در این حالت کافی است از دستیار دیجیتالی سامسونگ به نام بیکسبی بخواهید دستور پخت را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای شما توضیح دهد.

در حقیقت سامسونگ می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهد با فراهم آوردن امکان صحبت کردن کاربر با لوازم خانگی، امکانات جدیدی در اختیار وی قرار داده و زندگی را با این روش هرچه ساده تر نماید.

میزان اهمیت سامسونگ برای این موضوع تا حدی است که مدتی پیش برای تبلیغ آن با شعار «بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از یک یخچال ساده» در نمایشگاه Smart Kitchen Summit (موسوم به نشست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آشپزخانه هوشمند) شرکت کرده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اهمیتی که این غول فناوری برای آشپزخانه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ی منزل شما - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قائل شده چندان هم تعجبی ندارد. بخش مهمی از زمان ما در آشپزخانه می گذرد، چه اول صبح در حال آماده شدن اعضای خانواده برای خروج از منزل یا حتی مهمانی های دوستانه و خانوادگی.

بر همین اساس می توان گفت سامسونگ به درستی روی این ابزار به ظاهر ساده تمرکز کرده و می داند که اگر قابلیت های یخچال شما را افزایش دهد، حتی بیشتر از کامپیوتر یا محصولات دیگر می تواند به قلب منزل و خانواده شما نفوذ نماید.

اگر تلاش شرکت کره ای برای آوردن هاب خانوادگی به آشپزخانه ی کاربران موفقیت آمیز باشد، می توان به راحتی آینده ای را تصور کرد که در آن کاربر یخچال خود را برای کنترل دیگر ابزارهای خانگی هوشمند متصل به اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار دهد.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیویی که سامسونگ برای معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هاب خانوادگی خود تدارک دیده را مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone