تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20596.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری هکرهای آژانس نظامی GRU روسیه به زیرساخت‌های دولتی و انرژی آمریکا

گروه هکرهای اداره نظامی GRU متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، به خاطر انجام عملیات‌های خارجی متعدد از جمله افشای اطلاعات مربوط به انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا و بسیاری فعالیت‌های مخرب دیگر شناخته می‌شود ...

گروه هکرهای اداره نظامی GRU متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، به خاطر انجام عملیات‌های خارجی متعدد از جمله افشای اطلاعات مربوط به انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا و بسیاری فعالیت‌های مخرب دیگر شناخته می‌شود و حالا به نظر می‌رسد باری دیگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - آژانس‌های دولتی و این بار زیرساخت‌ها و نیروگاه‌های مهم ایالات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - متحده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - را هدف قرار داده است.

طبق هشدار رسمی سازمان FBI آمریکا در ماه می، گروه هکرهای یاد شده از دسامبر سال ۲۰۱۸ به بعد کمپینی به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - نام APT28 راه اندازی کرده‌اند که به صورت منظم و پیوسته مقاصد مهم آمریکایی را هدف قرار می‌دهند. به این ترتیب که سرورهای ایمیل، مایکروسافت آفیس و شبکه‌های خصوصی مجازی افراد متعددی که به نوعی به سازمان‌های بزرگ ایالات متحده، آژانس‌های دولتی، موسسات آموزشی و مراکز بنیادین مرتبط هستند، مورد حمله قرار می‌گیرند.

حال FBI اعلام داشته پس از اعلام هشدار در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - ماه می، مجموعه حملات هکرهای GRU متوقف نشده و همچنان ادامه دارد و در جدیدترین موارد نیروگاه‌‌ها و دولت را هدف قرار داده است. این گروه همان دسته از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - هکرهایی هستند که در سال ۲۰۱۶ ایمیل‌های مدیر برنامه‌های کمپین هیلاری کلینتون را به صورت عمومی افشا کردند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی

سخنگوی سازمان FBI ضمن اشاره به اقدامات اولیه سال ۲۰۱۸ کمپین APT28 که در راستای محروم شدن روسیه از حضور در المپیک آغاز شد، از انگیزه جدید آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کند: «اگرچه ما نمی‌دانیم دقیقا انگیزه آنها چیست، اما می‌توانیم با استفاده از جرائم سابق در مورد این ماجرا قضاوت کنیم. در هر صورت مجموعه تهدیداتی مداوم در جریان است و احتمالا طی ماه‌های آینده ادامه پیدا خواهد کرد.»

طبق هشدارنامه‌ای که FBI منتشر کرده، هکرهای APT28 تاکنون موفق شده‌اند با استفاده از ایمیل‌های فیشینگ ارسال شده به صندوق - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - پستی اداری و شخصی قربانیان، به شبکه‌ها و سرورهای متعددی دسترسی پیدا کنند. آنها همچنین از ترفند Password-spraying نیز استفاده کرده‌اند: یعنی از رمز عبور به دست آمده برای یک حساب کاربری، جهت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - ورود به سایر پلتفرم‌ها و حساب‌های کاربری نیز استفاده کرده‌اند که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - الزام تعیین رموز متفاوت برای بسترهای مختلف را نشان می‌دهد.

FBI تاکنون حرفی از تعداد قربانیان حملات اخیر APT28 به میان نیاورده و معلوم نیست چه تعداد از اقدامات آنها موفقیت آمیز بوده است. اما گروه امنیتی FireEye مدعی «تعداد زیادی» از اهالی سازمان‌های مختلف تاکنون در معرض خطر هک قرار گرفته‌اند و مدارک احراز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - هویت آنها در شبکه‌های مختلف به سرقت رفته است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی

با اینکه هیچ کدام از سازمان‌های FBI و FireEye اسامی قربانیان کمپین APT28 را اعلام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - نکرده‌‌اند، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که یکی از اهداف عمده هکرهای روسی، نیروگاه‌های انرژی ایالات متحده بوده‌اند. اقدامی که البته اولین تجربه GRU در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - این زمینه به شمار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - نمی‌آید، چرا که آنها در سال ۲۰۱۴ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - بدافزارهایی را وارد شبکه برق‌رسانی آمریکا کردند، و در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نیز خاموشی‌های متعددی را در اکراین موجب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - شدند.

البته کارشناسان بر این باور هستند که اقدامات پیشین این گروه همواره در سطح - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - اختلال بوده، و این اولین بار است که «زیرساخت‌های اساسی و حیاتی ایالات متحده مورد حمله قرار می‌گیرد. این اتفاق نقطه عطفی نگران‌کننده در زمینه امنیت خواهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - بود».

این مجموعه حملات پیوسته که در سال ۲۰۲۰ نیز ادامه پیدا کرده است، نگرانی‌های متعددی را پیرامون انتخابات ریاست جمهوری امسال ایجاد کرده و برخی مسئولان نگران هستند وقایعی مشابه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - با انتخابات سال ۲۰۱۶ تکرار شود. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - مقامات امنیتی آمریکا اوایل سال بارها هشدار دادند که دولت روسیه در تلاش است - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - تا به انتخاب مجدد دونالد ترامپ کمک کند. ولی تا اینجای کار FBI و FireEye تاکید کرده‌اند تاکنون هیچ اقدامی مرتبط به انتخابات ریاست جمهوری رویت نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone