🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42475.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

افتتاح فاز نخست اتصال فیبر نوری مخابرات به منازل در طرح تانوما

شرکت مخابرات ایران در راستای بهبود ارائه خدمات و افزایش سرعت اینترنت، و همچنین الزام تفکیک ترافیک داخلی از ترافیک بین الملل و حرکت به سمت استقرار شبکه ملی اطلاعات در کشور، از افتتاح سرویس ...

شرکت مخابرات ایران در راستای بهبود ارائه خدمات و افزایش سرعت اینترنت، و همچنین الزام تفکیک ترافیک داخلی از ترافیک بین الملل و حرکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران - به سمت استقرار شبکه ملی اطلاعات در کشور، از افتتاح سرویس جدید فیبر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوری (FTTH) تحت عنوان تانوما و جایگزینی آن با طرح های قبلی خبر داد.

خدمات جدید در حال حاضر فقط در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه و کرج در دسترس قرار گرفته، و مشتریان باید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای دریافت آن از طریق سامانه تانوما در وبسایت مخابرات (TCI.ir) اقدام کنند.

هزینه فیبرکشی و تجهیزات به عهده مشتریان خواهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران - بود

البته باید توجه داشت که در صورت عدم وجود امکانات فیبر نوری در منطقه مورد نظر، مشتریان می توانند با ارائه درخواست در نوبت واگذاری خدمات فیبر نوری قرار گیرند. همچنین لازم به ذکر است که هزینه فیبرکشی و تجهیزات به عهده مشتری بوده و به صورت نقد یا اقساط قابل پرداخت خواهد بود.

گفتنی است سرویس تانوما از طریق طرح های پیش پرداخت و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران - پس پرداخت قابل دریافت بوده و به بخش های مختلفی نام گذاری شده است. به عنوان مثال طرح های پس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران - پرداخت الماس و مروارید با سرعت های 50 و 100 مگابیت بر ثانیه، و همچنین طرح پیش پرداخت 6 ماه زمرد از جمله طرح های قابل استفاده در خدمات - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نمک آبرود استان مازندران - تانوما هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone