🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34142.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل بلک بری Key2 LE معرفی شد؛ مدلی تضعیف شده و ارزان قیمت از Key2

هنگامی که موبایل BlackBerry Key2 روانه بازار شد، جزو موفق ترین موبایل های این برند کانادایی نبود. بهترین توصیفی که می توان از آن داشت، موبایلی مجهز به کیبورد فیزیکی است که برای علاقه مندان ...

هنگامی که موبایل BlackBerry Key2 روانه بازار شد، جزو موفق ترین موبایل های این برند کانادایی نبود. بهترین توصیفی که می توان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - از آن داشت، موبایلی مجهز به کیبورد فیزیکی است که برای علاقه مندان به موبایل های مجهز به کیبورد فیزیکی ساخته شده.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

گذشته از کیبورد دستگاه، قیمت گذاری آن احتمالاً مهم ترین مشخصه اش باشد. Key2 LE در دو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - مدل 32 و 64 گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - به دست - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - مشتریان می رسد که به ترتیب 399 و 449 دلار قیمت دارند؛ بنابراین با موبایلی به مراتب ارزان قیمت تر از Key2 با برچسب قیمت 649 دلار روبرو هستیم.

اما در ازای این قیمت کمتر، بهایی پرداخت شده و Key2 LE همراه با چیپست ضعیف تر، حافظه رم کمتر، دوربین بی کیفیت تر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - و باتری کم ظرفیت تر نسبت به Key2 از راه می رسد. بنابراین به جای چیپست اسنپدراگون 660 که خود پردازنده ای چندان ایده آل نیست، به اسنپدراگون 636 دسترسی خواهید داشت و حافظه رم 6 گیگابایتی هم جای خود را به 4 گیگابایت رم داده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - است. به همین ترتیب، ظرفیت باتری از 3500 به 3000 میلی آمپر ساعتی رسیده و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - دوربین دوگانه هم به جای دو سنسور 12 مگاپیکسلی، دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی دارد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

اما علی رغم تمام این ها، Key2 LE کماکان روی کاغذ میان رده ای قابل توجه است که در ازای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - قیمتی منصفانه، قابلیت هایی ارزشمند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - ارائه می دهد؛ البته اگر بتوانید از مشخصاتی که فدای این قیمت شده اند چشم پوشی کنید. بلک بری Key2 LE طی ماه آتی میلادی و در سه رنگ قرمز، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - طلایی و مشکی عرضه می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - شود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone