🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28700.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار آمار نصب نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل؛ فرسنگ‌ها فاصله با اپل

گوگل برای نخستین بار پس از انتشار اندروید پای اعلام کرده طی ۹ ماه گذشته تنها ۱۰.۴ درصد از کل دستگاه های مبتنی بر اندروید از این نسخه بهره می برند. هرچند این میزان در ...

گوگل برای نخستین بار پس از انتشار اندروید پای اعلام کرده طی ۹ ماه گذشته تنها ۱۰.۴ درصد از کل دستگاه های مبتنی بر اندروید از این نسخه بهره می برند.

هرچند این میزان در مقایسه با سرعت به‌روزرسانی سیستم عامل موبایل اپل به مراتب کمتر است اما نسبت به اوریو عملکرد بهتری داشته چرا که اندروید ۸ در مدت مشابه به ۵.۷ درصد از دستگاه ها راه پیدا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - کرده بود.

اوریو بین نسخه های مختلف اندروید هنوز هم بزرگترین سهم را در اختیار دارد و روی ۲۸.۳ درصد از دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - ها نصب شده است. در دره های بعدی نیز اندروید نوقا (مجموع ۷ و ۷.۱) با ۱۹.۲ درصد، مارشمالو با ‍۱۶.۹ درصد و لالی‌پاپ با ۱۴.۵ درصد قرار دارند. اندروید ۹ پای هم با ۱۰.۴ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفته است.تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان

هرچند  عملکرد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - گوگل در زمینه افزایش سرعت به‌روزرسانی ها در حال بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - است اما فرسنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - ها با اپل فاصله دارد. کمپانی کوپرتینویی به لطف اکوسیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - بسته و کنترل کامل روی سخت افزار و نرم افزار با سرعتی بی نظیر آخرین به‌روزرسانی ها را به دست کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - می رساند. برای مثال  iOS 12 تنها در ۲۳ روز روی ۵۰ درصد از آیفون ها و آیپدهای سازگار با آن نصب شده بود و از فوریه گذشته ۸۰ درصد دیوایس های اپل به این نسخه آپدیت شده اند. گوگل اما ماه ها بعد از ارائه اویو هنوز به این درصد دست پیدا نکرده است.

یکی از دلایل عملکرد کند گوگل در ارائه به‌روزرسانی وجود سخت افزار و  پوسته های نرم افزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - متعددی است که توسط شرکت های مختلف عرضه کننده موبایل به کار برده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - اند. گوگل امیدوار است با پیاده سازی روش های جدیدی مثل پروژه تربل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسالم استان گیلان - و مین‌لاین سرعت انتشار به‌روزرسانی های کوچک و اصلی اندروید را افزایش دهد. هدف از اینکار کاهش خطرات امنیتی و افزایش کارایی دستگاه ها در کمترین زمان ممکن عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone