🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32124.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا نصب صندوق صدقات الکترونیکی تا سال ۱۴۰۰ در سطح معابر کشور راه حل درستی است؟

نزدیک به ۳۳ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون از صندوق های صدقات معابر شهری تهران جمع آوری شده است. این آمار نشان می دهد که مردم با وجود وضعیت اقتصادی نابسامان این روزها، همچنان ...

نزدیک به ۳۳ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون از صندوق های صدقات معابر شهری تهران جمع آوری شده است. این آمار نشان می دهد که مردم با وجود وضعیت اقتصادی نابسامان این روزها، همچنان از کمک به یکدیگر دریغ نکرده و مبالغ قابل توجهی را برای مستمندان هزینه می‌کنند. اما با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر فرایندهای پرداختی، به نظر می‌رسد که قرار است در آینده نزدیک فرایند دیجیتالی پرداخت برای این موضوع مورد استفاده قرار گیرد.

ماجرای صندوق‌های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - الکترونیکی از سال ۱۳۸۵ تا به امروز ادامه دارد و هنوز به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - طور عمومی نه در پایتخت و نه در سایر شهرستان‌ها اجرایی نشده‌ است. جالب است بدانید که در مورد این موضوع خاص، شهرستان‌ها زودتر از تهران دست به کار شدند و به عنوان مثال استان یزد جزو اولین مناطقی بود که از دستگاه‌های صندوق - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - صدقه الکترونیکی رونمایی کرد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان

در هر حال با گذشت زمان، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - همچنان آمار صندوق صدقات الکترونیکی نسبت به صندوق‌های سنتی بسیار کمتر بوده و وجود سامانه‌های الکترونیکی همچون سنا هم آنچنان جان نگرفته است؛ سامانه‌ای که سال‌ها پیش به منظور نظارت روی گردش مالی این صندوق‌ها ساخته شده و همچنان در مرحله آزمایشی خود قرار دارد.

اخیرا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - استان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - تهران خبر از جمع آوری تمام صندوق‌های فلزی و جایگزین کردن آنها با صندوق صدقات الکترونیکی تا پایان سال ۱۴۰۰ داده، خبری که هر چند سال یکبار تکرار شده و واقعیت این است که تاکنون رنگ واقعیت به خود نگرفته است. این بار اما «محمد هادی سیف» تاکید کرده که عزمشان برای تحقق این موضوع جدی است:

«در حال حاضر ۳۸ هزار صندوق بزرگ در معابر و میادین شهرها و همچنین ۴۵۰ هزار صندوق کوچک (خانگی) در سطح استان تهران وجود دارد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - طرح تعویض صندوق‌ها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - از سال گذشته آغاز و تاکنون بیش از سه هزار صندوق بزرگ از معابر جمع‌آوری شده که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - تا پایان امسال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - نیز نزدیک به هفت هزار صندوق دیگر جمع‌آوری خواهد شد.»

سیف روش‌های نوین الکترونیکی، دستگاه‌های عابر بانک‌، اپلیکیشن سنا (سامانه نیکوکاری امداد) و تلفن ۷۳۵۵ را جایگزین این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - صندوق‌های سنتی دانسته و تاکید کرده که مردم پایتخت نتایج این اقدام را به زودی لمس خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان

«مرتضی فقیه» کارشناس حوزه فناوری‌های مالی هم معتقد است که بهره گیری از تکنولوژی روز و دیجیتالی و مدرن کردن جمع آوری صدقه علاوه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - به کم خرج بودن از نازیبایی های بصری در سطح شهر کاسته و بر گسترش فرهنگ صدقه و کمک به نیازمندان می افزاید. او در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که جایگزین کردن یک شی فیزیکی دیگر کار چندان درستی نیست ولو اینکه الکترونیکی باشد:

«نه تنها کمیته امداد بلکه همه صندوق های صدقات و حمایت از مستمندان باید گام به گام روش های نوین همیاری مردمی را جایگزین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - روش های قدیمی و پرهزینه نمایند. زلزله سال گذشته را به یاد بیاورید که یاری‌کننده ها از طریق بانکداری الکترونیکی و چند کلیک در تلفن همراه یا کامپیوتر کمک های میلیاردی خود را انجام دادند و کمک‌هایشان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - شفافیت بیشتری هم داشت.»

او یکی از فواید جمع آوری صندوق صدقات فیزیکی و جایگزین روش الکترونیکی برای آن را کاهش هزینه تعمیر و نگهداری صندوق‌های کنونی و حذف هزینه دستمزد رابطین تخلیه گر صندوق‌ها اعلام می‌کند. فقیه ایده‌آلی برای این روش‌ها در نظر دارد که البته تاکید می‌کند تحقق یافتن آن در شرایط کنونی شبیه به یک رویاست:

«تجمیع کارت هوشمند ملی و کارت‌های بانکی اولین گام این رویاست و پس از آن می‌توان تمامی این کارها را با یک کارت انجام داد. به عنوان نمونه بهره گیری شهرداری از کارت های هوشمند در حمل و نقل شهری مسافران اتوبوس ها و پارکومترها و ... توانسته بر سهولت پرداخت ها بیفزاید و همین اقدام می‌تواند در این راه هم استفاده شود. کاری که به صورت نصفه و نیمه در مشهد با من کارت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - شده و نتیجه خوبی هم داشته و می‌توان آن را در سطح کشور تعمیم داد.»

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان

او باور دارد که از صندوقهای صدقات سنتی امکان دزدی و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - سرقت وجود دارد اما در سامانه‌های دیجیتال این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - امکان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - به صفر می رسد: «البته همین صندوق‌های دیجیتال هم که در ذهن مسئولین امروزی جا گرفته هم تا حد زیادی امکان دزدی را به صفر می‌رسانند اما هزینه‌ها و مشکلات خود را به همراه خواهند داشت. دستگاه‌های الکترونیکی فعلی به این صورت است که برای پرداخت صدقه، فرد نیکوکار می‌بایست عدد مورد نظر خود را انتخاب و با نزدیک کردن کارت خود به صورت اتوماتیک مبلغ مورد نظر از کارت وی کسر و به حساب کمیته امداد، واریز می‌شود.»

فقیه اپلیکیشن سنا که توسط کمیته امداد امام خمینی عرضه شده و فعلا در مرحله آزمایشی خود به سر می‌برد را در حال حاضر ناکارآمد می‌داند و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - معتقد است که با بروزرسانی دقیق و حساب شده این سامانه، می‌توان صندوق صدقات را به موبایل کاربران - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - آورد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رودسر استان گیلان - و شفافیت که شعار دولت فعلی است را در این گردش مالی میلیادری مشاهده کرد: «مقاومت بخش سنتی حتی در این حوزه هم دیده می‌شود و دست‌های پنهان زیادی هستند که سالیان سال مانع تحقق اجرای الکترونیکی شدن صندوق‌ها شدند و حالا همان تفکر سنتی سعی دارد تا فرایند به کل اینترنتی شدن امور خیریه را نیز نادیده بگیرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone