🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28583.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

زیردریایی هسته‌ای هند که به خاطر اشتباهی مضحک غرق شد

سه سال قبل نخست وزیر هند با غرور و افتخار فرمان پیوستن اولین زیردریایی اتمی بومی به ارتش این کشور را صادر کرد، با این حال زیردریایی میلیارد دلاری هندی‌ها به خاطر یک اشتباه مضحک غرق ...

سه سال قبل نخست وزیر هند با غرور و افتخار فرمان پیوستن اولین زیردریایی اتمی بومی به ارتش این کشور را صادر کرد، با این حال زیردریایی میلیارد دلاری هندی‌ها به خاطر یک اشتباه مضحک غرق - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - شد.

زیردریایی جنگی ۶ هزار تنی «آی‌ان‌اس آریهانت» (INS Arihant) که ۲.۹ میلیارد دلار هزینه صرف توسعه آن شده، از راکتور هسته ای بهره برده و قابلیت حمل ۴ کلاهک هسته‌ای K-15 با برد ۳ هزار و ۵۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - کیلومتر را دارد. این کشور قبلا هم چندین زیردریایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - معمولی داشت اما آنها هر از چند گاه باید به سطح می آمدند و اغلب اوقات هم در تعمیرگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - به سرمی بردند؛ آریهانت اما قرار بود شرایط را تغییر دهد. تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان

این جنگ افزار هسته ای مدت های مدیدی زیر آب می ماند و برای پیمایش مسافت های طولانی طراحی شده بود، با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - یک اشتباه کودکانه برای مدت طولانی آن را از دور خارج کرد. پس از مدت ها بی خبری از آریهانت نشریه «هیندو» - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - مدعی شد که پرسنل زیردریایی بستن یکی از دریچه ها را فراموش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - کرده اند و به همین سادگی نفوذ آب شور، موتور پیشرفته آن و برخی سیستم های دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نهاوند استان همدان - را از کار انداخته است.

این اتفاق در سال ۲۰۱۷ و مدت کوتاهی پس از آغاز فعالیت زیردریایی در بندر رخ داده بود. غیبت آریهانت طی مجادلات سیاسی هند و چین باعث راه افتادن گمانه زنی هایی شد اما کسی خبر نداشت که چنین اشتباهی تنها زیردریایی هسته ای اقیانوس هند را از کار انداخته است.

آریهانت پس از تعمیر و بازسازی دوباره به ناوگان ارتش پیوسته و در مجادلات این کشور با پاکستان و چین تا حدی موقعیت آنها را بهبود بخشیده است. علی رغم مسلح بودن به موشک های هسته ای میان برد، هند متعهد شده که تنها در سناریوهای دفاعی آنها را وارد بازی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا طرفای گلشن نهاوند هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در گلشن شهر نهاوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone