🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28582.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فرید فولادی، مدیرعامل جدید همکاران سیستم کیست؟

هیئت‌مدیره همکاران سیستم، «فرید فولادی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت و جانشین «مهدی امیری» معرفی کرد. فولادی در ۱۵ سال اخیر در همکاران سیستم مشغول به کار بوده و حالا پس از پشت‌سر گذاشتن ...

هیئت‌مدیره - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - همکاران سیستم، «فرید فولادی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت و جانشین «مهدی امیری» معرفی کرد. فولادی در ۱۵ سال اخیر در همکاران سیستم مشغول به کار بوده و حالا پس از پشت‌سر گذاشتن سمت‌های مختلف، حالا به عنوان مدیرعامل جدید و عضو هیات مدیره این شرکت بزرگ نرم‌افزاری کار خود را ادامه می‌دهد. اما فولادی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - کیست؟

فرید فولادی سال ۱۳۵۱ در کردستان متولد شده است، از دانشکده‌ی‌ فنی دانشگاه تهران لیسانس مهندسی کامپیوتر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - دارد و از سال ۱۳۸۳ به همکاران سیستم پیوسته است. فولادی پیش از ورود به همکاران سیستم در چند شرکت نرم‌افزاری به‌عنوان تحلیل‌گر، برنامه‌نویس و محقق کار کرده و شش سال نیز کسب‌و‌کار شخصی خود را در حوزه‌‌ی نرم‌افزار داشته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان

زندگی حرفه‌ای فولادی با ورود او به شرکت نماد ایران به عنوان برنامه‌نویس آغاز می‌شود و سپس مدیریت پشتیبانی امور فنی شرکت نرم افزاری داناسافت واقع در اصفهان را بر عهده می‌گیرد. او سپس نزدیک به دو سال و نیم در شرکت صنعتی بهشهر مدیر تولید نرم افزار بود و سپس - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - در سال ۸۳ وارد همکاران سیستم شد.

او در سال‌های فعالیت خود در همکاران سیستم مسوولیت‌های مختلفی را به‌عهده داشته است که بیش‌تر به‌طور مستقیم با فناوری‌های روز مرتبط بوده‌اند.
مدیریت موفق پروژه‌‌ سیستم منابع انسانی با ایجاد تمام زیرساخت‌های آن، از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - جمله اقدامات موثر وی در سال‌های آغاز فعالیتش در همکاران سیستم است. فولادی بارها و بارها تاکید کرده که نیازسنجی و رضایت مندی مشتری مهم‌ترین اصل در خلاقیت و نوآوری است و می‌توان پی برد که او فردی به شدت مشتری مدار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان
به ترتیب از چپ به راست تصویر: «محمود نظاری» از موسسان و اولین مدیرعامل همکاران سیستم، «مهدی امیری» مدیر عامل سابق همکاران سیستم و «فرید فولادی» مدیرعامل فعلی.

فولادی از آن دسته افرادی است که گام به گام با صنعت IT کشور رشد کرده است. خودش می‌گوید: «در کنار مشتریان قدم به قدم IT را در بستر جامعه نهادینه کردیم. قطعا با فرهنگ سازی و برنامه ریزی مطلوب می‌توان جایگاه واقعی IT را در کشور پیدا کرد.» او این صحبت‌ها را هنگامی که مدیر محصول همکاران سیستم بود در طی مصاحبه با نشریه کارآفرینان امیرکبیر در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - سال ۸۷ به زبان آورده و چند سال پس از انجام این مصاحبه، به سمت مدیر بازاریابی همکاران سیستم منصوب شد.

هفت سال پس از ورودی فولادی به همکاران - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - سیستم، فولادی وارد هیات مدیره همکاران - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - سیستم شد و چند سال پس از آن توانست عنوان معاون توسعه بازار را از آن خود کند. او در سال‌های اخیر به توسعه و ترویج ERP تمرکز داشته به طوری که در مراسم معارفه خود نیز تقویت ERP را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرده است: «همکاران سیستم برای تقویت توسعه‌پذیری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - و چابکی خود، استراتژی شبکه‌سازی را جدی‌تر از گذشته دنبال خواهد کرد.» گفتنیست پلتفرم «فرایار» از جمله پلتفرم‌هایی بوده که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - فولادی در توسعه آن نقش بسزایی داشته است.

فرید فولادی در مراسم معارفه خود در جمع مدیران شرکت، ضمن تشکر از دستاوردها و تلاش‌های مهدی امیری، از انتظار خود برای دوچندان کردن موفقیت همکاران سیستم به پشتوانه‌ راهبری هیات‌مدیره و تلاش و سخت‌کوشی تک‌تک اعضای شرکت گفته و نوید این را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - داده که باید مانند همیشه به مشتریان به عنوان شرکای تجاری همکاران سیستم نگاه شود و به آنها بهترین خدمات ارائه شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان

فولادی نزدیک به ده سال است که در توییتر هم فعال است و در روزهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - اخیر فعالیت بیشتری را در این بستر از خود نشان می‌دهد. خبر خوش برای استارت‌آپی‌ها هم اینکه فولادی در طول مدت فعالیت خود چندین بار به لزوم حمایت از کسب‌وکارهای نوپا اشاره کرده و می‌توان امید داشت که او قصد داشته باشد این روند را همچنان در نقش مدیرعاملی مجموعه ادامه دهد.

از مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های فولادی در طول سالها فعالیت خود نقل قول‌های زیادی وجود دارد ولی این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - که او شخصا در صفحه لینکدین خود نوشته، می‌تواند بیشتر از همه ما را با افکار نو و جدیدش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - آشنا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - کند که چقدر تمایل به نوآوری و بزرگ شدن بازار دارند: «کمک به تولید محصولات جدید مساوی است با کشف بازارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خوانسار استان اصفهان - تازه و ناب.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone