🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28567.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هشدار رییس سابق MI6 در مورد همکاری دولت بریتانیا با هواوی در زمینه 5G

یکی از روسای سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا و اندیشکده HJS با تدوین گزارشی خواستار تحریم کامل تجهیزات شبکه 5G هواوی به خاطر احتمال جاسوسی آنها شده اند. [digipullqoute place="left"]دیرلاو: هیچ شرکتی در چین کاملا مستقل نیست[/digipullqoute] ...

یکی از روسای سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا و اندیشکده HJS با تدوین گزارشی خواستار تحریم کامل تجهیزات شبکه 5G هواوی به خاطر احتمال جاسوسی آنها شده اند.

دیرلاو: هیچ شرکتی در چین کاملا مستقل نیست

اندیشکده راست میانه HJS در این گزارش مدعی شده که تصمیم دولت ترزا می، نخست وزیر بریتانیا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - استفاده از تجهیزات غیر کلیدی هواوی باید لغو شد چرا که خطراتی را متوجه امنیت کشور می سازد. بر اساس اسناد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - افشا شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - جلسه تصمیم گیری در مورد هواوی پنج وزیر کابینه خانم می در مورد این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - ابراز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - نگرانی کرده بودند.

HJS در گزارش خود تاکید کرده که علی رغم عدم وجود شواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - کافی مبنی بر جاسوسی هواوی، رعایت اصل پیشگیری ضروری است. «سر ریچارد دیرلاو»، رییس - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - سابق سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا (MI6) نیز در مقدمه این گزارش با لحنی بی پرده‌تر نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - به خود متن هواوی را متهم کرده:

اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - تصمیم گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - توسعه تعدادی از حیاتی ترین زیرساخت ها را به دست شرکتی از جمهوری خلق چین بسپارد، عمیقا نگران کننده است. این کشور نه تنها از قابلیت های فنی پیچیده برای کنترل شهروندانش استفاده می کند بلکه در مقیاس جهانی نیز به عملیات تهاجمی جاسوسی برای جمع آوری اطلاعات از راه دور دست می زند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان
سر ریچارد دیرلاو

رییس سابق MI6 ادعاهایی را در مورد وابستگی عمیق این کمپانی به دولت پکن مطرح کرده و بر اساس آن بر اهمیت کنار گذاشتن آنها از پروژه های توسعه زیرساخت های ارتباطی تاکید می کند:

هیچ بخشی از کشور چین قادر به فعالیت آزاد و مستقل از حزب کمونیست نیست. امیدوارم دولت بریتانیا زمان کافی را برای تجدید نظر در مورد هواوی داشته باشد. اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - استرالیا می تواند هواوی را در زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - 5G تحریم کند، پس بریتانیا هم بدون نگرانی بی مورد در مورد عواقب آن قادر به انجام همین کار است.

هرچند هنوز شواهد متقنی در مورد جاسوسی هواوی ارائه نشده اما سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا بارها تاکید کرده که خطر استفاده از فناوری های هواوی قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پاوه استان کردستان - کنترل است.

 

تماشا کنید: پی ۳۰ پرو در برابر خراش، آتش و فشار چقدر تاب می‌آورد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone