🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28572.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پنجمین دوره دوشنبه سوری همراه اول فردا برگزار می‌شود

همراه اول این ماه هم برای پنجمین بار در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به ...

همراه اول این ماه هم برای پنجمین بار در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در طرح «دوشنبه سوری» به استقبال آنها می‌رود.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کوچصفهان استان گیلان - های اینترنت رایگان یک روزه در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع) از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، بهره مند شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کوچصفهان استان گیلان

در همین راستا پنجمین دوشنبه سوری اپراتور اول روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است. اینطور که «نعیم جاوید»، مدیرکل توسعه محصولات و خدمات همراه اول به دیجیاتو گفته است به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری که کد دستوری گفته شده را شماره گیری کرده باشند، به صورت تصادفی اینترنت رایگان تعلق می‌گیرد.

طبق اعلام همراه اول تمامی مشترکین از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت تا ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کوچصفهان استان گیلان - بسته خود را فعال کنند.

گفتنیست کاربران این اپراتور تاکنون استقبال ویژه‌ای از این طرح داشته‌اند چراکه رکورد مصرف ترافیک روزانه همراه اول در سال ۹۷، در دوشنبه سوری اسفند ماه با مصرف ۵۴۱۹ ترابایت شکسته شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone