🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28577.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران موفق به ساخت باتری پوشیدنی و قابل شستشو شدند

پژوهشگران دانشگاه کمبریج با همراهی جمعی از محققان دانشگاه Jiangnan چین قطعاتی الکترونیکی توسعه داده اند که می توان آنها را مستقیما درون پارچه ها قرار داد و در ساخت مدارهای منعطف، پایشگرهای سلامت، تبدیل انرژی ...

پژوهشگران دانشگاه کمبریج با همراهی جمعی از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان - محققان دانشگاه Jiangnan چین قطعاتی الکترونیکی توسعه داده اند که می توان آنها را مستقیما درون - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان - پارچه ها قرار داد و در ساخت مدارهای منعطف، پایشگرهای سلامت، تبدیل انرژی و دیگر موارد از آنها استفاده نمود.

این محققان نشان دادند که میتوان گرافین و موارد مرتبط را به صورت مستقیم با پارچه ها ترکیب کرد و المان های ذخیره سازی شارژ نظیر خازن یا به بیان دیگر باتری پوشیدنی با آنها تولید نمود.

دانشمندان می گویند پیشرفت هایشان راه را برای ساخت یک منبع انرژی مبتنی بر پارچه هموار خواهد کرد که قابل شستشو و انعطاف پذیر باشد و راحت بتوان آن را پوشید. این منابع انرژی در واقع از پارچه های پلی استر ارزان قیمت و پایدار تهیه می شوند و جوهری که برای چاپ زدن روی آنها به کار می رود نیز با کمک تکنیک های فراوری استاندارد تولید می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان

اما روشی که تیم محققان دو دانشگاه کمبریج و Jiangnan - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان - ابداع کرده اند امکانی را برای انواع مختلف قطعات الکترونیکی فراهم می کند تا مستقیما با تار و پود پارچه ادغام شوند. این در حالیست که دیگر قطعات الکترونیکی از موادی سخت ساخته می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان - شوند و سپس روی پارچه یا پلاستیک نصب می گردند. برای ساخت این باتری ها تیم محققان صفحات گرافین را در یک حلال با نقطه جوش پایین به حالت معلق نگه داشتنتد که این ماده نیز بعد از قرار گرفتن روی پارچه به راحتی پاک می شود.

نتیجه کار شبکه ای متحدالشکل و نازک از مواد رساناست که از چندین صفحه گرافین ساخته شده و با قرار دادن چندین لایه گرافین و پارچه های شش ضلعی نیترید بور می توان محدوده ای فعال ایجاد کرد که قابلیت ذخیره سازی شارژ را درون خود دارد.

امید می رود که با این روش فرصت های تجاری بیشتری در حوزه های مختلف نظیر سلامت فردی، پوشیدنی های هوشمند، انرژی، ذخیره سازی دیتا، لباس های نظامی و مد ایجاد شود.

محققان نگفته اند که باتری پوشیدنی برخوردار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان - از این فناوری دقیقا از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان - چه زمانی وارد بازار می شود. آنها همچنین مشخص نکرده اند که پارچه های تهیه شده با این روش چه مقدار شارژ را میتوانند در خود نگه دارند اما روشن است که بالاخری روزی این تکنولوژی امکان شارژ کردن گوشی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر الوند استان زنجان - با لباس را برای شما فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone