🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28571.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دخالت بات های روسی ادامه دارد: این بار حمله به برنامه استعدادیابی کودکان

وقتی اسم بات‌های روسی می‌‌آید ناخودآگاه اخبار کمپین آن ها برای دستکاری انتخابات آمریکا به ذهن متبادر می‌شود، با این حال به نظر این بات‌ها قابلیت‌های دیگری هم دارند از جمله دستکاری آرا بینندگان یک ...

وقتی اسم بات‌های روسی می‌‌آید ناخودآگاه اخبار کمپین آن ها برای دستکاری انتخابات آمریکا به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - ذهن متبادر می‌شود، با این حال به نظر این بات‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - قابلیت‌های دیگری هم دارند از جمله دستکاری آرا بینندگان یک برنامه استعدادیابی کودکان در روسیه.

«میکلا آبراموا» دختر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - 11 ساله یک میلیونر روسی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - حالی به عنوان برنده مسابقه «صدای کودکان» اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - شد که 56.5 درصد از آرا تلفنی بینندگان یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - 30 هزار رای را به خود اختصاص داد.

گمانه‌زنی ها آنجا بالا گرفت که دختر میلیونر روسی 10 برابر هر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - شرکت کننده دیگر رای آورد. بازرسان تیم امنیت سایبری «Group-IB» وارد عمل شدند و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - در تحقیقاتشان فهمیدند که 8000 رای از 300 خط با شماره‌های متوالی فرستاده شده است. تمام این شماره ها متعلق به یک اپراتور موبایل بوده و در زمان انجام این تحقیق از استفاده خارج شده بودند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی

یکی از المان‌هایی که برای برملاشدن این دستکاری به تیم بازرسی کمک کرد، مشکل فنی در سمت فرد هدایت کننده این بات بود. در گزارش این گروه امنیتی چنین آمده است:

ترافیک آنالیز شده نشان می‌داد که سیستم رای‌گیری این برنامه نه به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - وسیله - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - حمله خارجی و نه عوامل داخلی مورد حمله - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - قرار نگرفته است، بلکه در واقع تعداد زیادی پیامک‌ اتوماتیک برای رای دادن به نفع یکی از شرکت کنندگان فرستاده شده است. این مساله باعث به وجود آمدن کدی شد که به منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - فرستادن رای‌های جعلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - طراحی شده و در آن، شماره این شرکت کننده در مسابقه به چشم می‌خورد.

هنوز مشخص نشده که این حملات را چه کسی پایه‌ریزی کرده و تحقیقات برای یافتن عوامل آن همچنان ادامه دارد.

این در حالیست که چنل وان؛ سازنده برنامه درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - این اتفاق گفته:

این اولین و آخرین باری است که شخصی انتخاب کاربران را عوض می‌کند. باید توجه داشته باشیم که کودکان نباید به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - خاطر اعمال یک شخص خلافکار مورد سرزنش قرار بگیرند.

حالا به خاطر حمله بات‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آشتیان استان مرکزی - روسی قرار شده فیلمبرداری فصل ششم برنامه صدای کودکان مجددا انجام شود و یک سیستم رای‌گیری جدید برای اخذ نظر بینندگان برای آغاز فصل بعد مورد استفاده قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone