🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28580.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: هفت لانچر اندروید که از حالت تاریک بهره می‌ برند

این که چرا حالت تاریک (دارک مود) این روزها به یکی از خواستنی‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های عامل تبدیل شده اصلا موضوع عجیبی نیست. زیبایی ظاهری و جلوه شیک رنگ مشکی به کنار، استفاده از حالت تاریک ...

این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - که چرا حالت تاریک (دارک مود) این روزها به یکی از خواستنی‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های عامل تبدیل شده اصلا موضوع عجیبی نیست. زیبایی ظاهری و جلوه شیک رنگ مشکی به کنار، استفاده از حالت تاریک در نور کم می‌تواند محافظ چشمان شما در برابر روشنایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - زیاد نمایشگر باشد و کاری کند که در کار با گوشی خیلی به این دو مروارید گرانبها فشار وارد نیاورید.

متأسفانه کمتر لانچر بومی در اندروید از این ویژگی کاربردی پشتیبانی می‌کند. اما باکی نیست، چرا که لانچرهای شخص ثالث متعددی هستند که حالت تاریک را به بخش‌هایی از محیط سیستم عامل می‌آورند؛ البته نه به صورت یکپارچه‌ای که در اندروید Q شاهد خواهیم بود.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - این مقاله به معرفی هفت لانچر برتر اندروید می‌پردازیم که حالت تاریک را برایتان به ارمغان می‌آورند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

1. Nova Launcher

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

چطور ممکن است نووا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - لانچر حالت تاریک نداشته باشد؟ از بین تمام قابلیت‌های فوق‌العاده نووا، حالت تاریک یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - از بهترین‌هاست. برای دسترسی به این ویژگی باید وارد تنظیمات لانچر شوید. حالا می‌توانید حالت تاریک را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - به طور مجزا برای بخش‌هایی مثل نوار جستجو، منوی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - اپلیکیشن‌ها، آیکن‌ منوها و پوشه‌ها فعال کنید.

یکی دیگر از خوبی‌های حالت تاریک Nova Launcher امکان زمانبندی آن است. بنابراین یک بار تنظیم ساعات فعالسازی کافیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - دیگر لازم نباشد به قسمت تنظیمات سر بزنید. نووا لانچر حتی می‌تواند آیکن‌های نوار نوتیفیکیشن‌ها را هم به رنگ تیره درآورد. برای دسترسی به این تنظیمات کافیست مسیر  Settings > Look & feel > Dark icons را دنبال کنید.

توصیه می‌کنیم برای لذت بردن از کار با نووا حتما از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - نسخه Pro استفاده کنید که تمام قابلیت‌هایش از ابتدا آزاد هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

Nova Launcher

سازنده: TeslaCoil Software قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.3 مگابایت زبان:

2. Action Launcher

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

رقیب سنتی نووا لانچر هم از آن دسته لانچرهایی است که حالت تاریک دارد. با فعالسازی این ویژگی در اکشن لانچر می‌توانید منوی اپلیکیشن‌ها، نوار جستجو، بخش Quick Edge و چند بخش دیگر را به رنگ مشکی درآورید.

حالت تاریک اکشن لانچر قابل شخصی‌سازی هم هست. ولی متأسفانه برای دسترسی کامل به این تنظیمات باید نسخه Pro اپ را خریداری کرده باشید. اما در صورت خرید نسخه پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - می‌توانید به امکانات شخصی‌سازی به مراتب بیشتر و دقیق‌تری از نووا دسترسی پیدا کنید.

تا یادمان نرفته از Wallpaper Mode - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - هم برایتان بگوییم. به لطف این ویژگی، وقتی والپیپرتان را عوض می‌کنید رنگ تم لانچر هم تغییر می‌کند تا به اصطلاح - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - با والپیپر شما سِت شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

Action Launcher: Pixel Edition

سازنده: Action Launcher قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.8 مگابایت زبان:

3. Microsoft Launcher

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

مایکروسافت لانچر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - در کنار تم‌های شفاف و روشن، یک تم تاریک هم به کاربرانش ارائه می‌کند که نسبت به سایر لانچرها یکپارچگی کمتری دارد. تم تیره این لانچر روی ویجت‌ها، نوار جستجو و فید می‌نشیند اما در کمال تعجب منوی اپلیکیشن‌ها و پوشه‌ها به رنگ مشکی در نمی‌آیند.

برای فعالسازی حالت تاریک در مایکروسافت لانچر باید مسیر Settings > Personalization > Theme را دنبال کنید. اینجا امکان شخصی‌سازی رنگ‌آمیزی و تنظیمات مربوط به رنگ لانچر را هم خواهید داشت.

بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - خلاف نووا و اکشن، در مایکروسافت لانچر از ویژگی‌های پولی خبری نیست و تمام امکانات از جمله داک قابل شخصی‌سازی، فید، تعامل با دستیار کورتانا و اشتراک‌گذاری لینک میان گوشی و رایانه به رایگان در دسترس شما قرار دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

Microsoft Launcher

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:

4. Poco Launcher

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

شاید اسم پوکو لانچر به گوشتان آشنا نباشد. حق دارید، چرا که مدت زیادی از معرفی آن توسط شیائومی نگذشته. این لانچر برخاسته از سرزمین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - چین در مقایسه با سایر لانچرهای کهنه‌کار امکانات کمتری دارد، اما خوشبختانه حالت تاریک را در آن پیدا می‌کنید.

حالت تاریک پوکو لانچر فقط به منوی اپلیکیشن‌ها محدود شده با - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - این وجود امکانات شخصی‌سازی متعددی در اختیارتان قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های Poco Launcher می‌توان به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - گروه‌بندی آیکن‌ها بر اساس رنگ، شمارنده نوتیفیکیشن روی آیکن‌ اپ‌ها و امکان مخفی‌سازی اپلیکیشن‌ها اشاره کرد.

تمام این امکانات به طور رایگان در اختیار شما هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

Poco Launcher

سازنده: .Xiaomi Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:

5. Lawnchair Launcher

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

اگر پیکسل لانچر داروی نیرو زا مصرف کند، نتیجه چیزی شبیه به Lawnchair خواهد بود. این لانچر اندرویدی تمام قابلیت‌های پیکسل لانچر به اضافه حالت تاریک را به شما ارائه می‌کند، بدون آنکه لازم باشد هزینه‌ای بپردازید.

با فعالسازی حالت تاریک، تنظیمات لانچر، نوار جستجو، پوشه‌ها، منوی اپ‌ها و میانبر اپلیکیشن‌ها به رنگ تیره درمی‌آیند. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - همچنین درست مثل اکشن لانچر، Lawnchair هم توانایی تطابق دادن خود با رنگ والپیپر شما را دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

Lawnchair Launcher

سازنده: deletescape قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:

6. Pear Launcher

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

بر خلاف اسم عجیب و غریبش (گلابی!) امکاناتی که در این لانچر می‌بینید بسیار روتین و کاربردی هستند. از ژست‌های حرکتی برای دسترسی به امکانات مختلف گرفته تا شمارنده نوتیفیکیشن‌ روی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - آیکن اپ‌ها و تنظیمات شخصی‌سازی، Pear Launcher یکی از لانچرهایی است که می‌تواند مورد پسند بعضی سلایق واقع شود.

حالت تاریک - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - Pear Launcher هم گستردگی خوبی دارد و رنگ مشکی را روی منوی اپلیکیشن‌ها، داک و پوشه‌ها می‌نشاند. نکته خوب این که می‌توانید تاریک شدن هر بخش را هم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - به طور مجزا کنترل نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

Pear Launcher

سازنده: Yajat Kumar قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:

7. Rootless Launcher

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

یکی دیگر از گونه‌های تغییر یافته پیکسل لانچر، Rootless Launcher نام دارد که سه تم رنگی روشن، شفاف و تیره (و یک حالت اتوماتیک) را به شما ارائه می‌دهد. اما به جز این شاهد امکانات بیشتری نیستید.

اگر به دنبال لانچر کوچک و کم‌حجمی هستید که به حالت تاریک مجهز باشد، Rootless گزینه مناسبی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - است. هر چند حالت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان - تاریک در این آن با چیزی که تصورش را می‌کنید اندکی فاصله دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان

Rootless Launcher

سازنده: Amir Zaidi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:

شما چه لانچرهای دیگری می‌شناسید که حالت تاریک را ارائه می‌دهند؟ چقدر تیره بودن محیط کاربری سیستم عامل و اپلیکیشن‌ها برایتان اهمیت دارد؟ با ما در میان بگذارید.

- تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کاشمر استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone