🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34077.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بیل گیتس با همکاری وزارت انرژی آمریکا راکتور هسته ای کوچک و ارزان می‌سازد

به تازگی گزارش شده بیل گیتس قصد دارد با همکاری وزارت انرژی آمریکا راکتور هسته ای کوچک و ارزانتری از نمونه‌های موجود تولید کرده و آن‌ را به بازار عرضه کند. طبق گفته‌ی مسئولین وزارت انرژی ...

به تازگی گزارش شده بیل گیتس قصد دارد با همکاری وزارت انرژی آمریکا راکتور هسته ای کوچک و ارزانتری از نمونه‌های موجود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - تولید کرده و آن‌ را به بازار عرضه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان

طبق گفته‌ی مسئولین وزارت انرژی بر اساس این پروژه نسل جدیدی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - راکتور‌های نمک گداخته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - در آینده‌ای نزدیک توسعه خواهد یافت که کارآیی بیشتری دارند و تولید آنها نیز کم هزینه تر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - خواهد بود. تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - این حد که کارشناسان آنها را سیستم‌های تامین انرژی آینده نامیده‌اند.

راکتور‌های این چنینی در حدود سال ۱۹۶۰ اختراع شدند و تقریباً ۶۰ سالی است که از تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - آنها می‌گذرد. حال قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - است چند کمپانی مختلف با وزارت دفاع برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - توسعه این راکتور همکاری کنند که یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - آنها کمپانی بیل گیتس یعنی TerraPower محسوب می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان

تاکنون وزارت انرژی ایالات متحده‌ی آمریکا بیش از ۲۸ میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری کرده تا بتواند بهترین متریال موردنیاز راکتور‌ را تامین کند. تکنولوژی جدید در نظر گرفته شده برای این راکتور‌ از نمک مایع به عنوان سوخت و خنک کننده استفاده می‌کند و به همین دلیل است که از مدل‌های قبلی کارآیی بیشتری دارد.

ارگان یاد شده مدارکی از این راکتور‌ در اختیار رسانه‌ها قرار داده است که بر اساس آنها پروسه‌ی عملکرد این دستگاه بسیار موثرتر از راکتور‌های آب سبک عمل می‌کند و نسبت به آنها ضایعات کمتری نیز برجای می‌گذارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان

این کارشناسان معتقدند پس از یافت بهترین مواد اولیه موجود، راکتور‌های این چنینی قادر خواهند بود انرژی نسل آینده را تامین کنند.

همچنین گفته شده تکنولوژی امنیتی جدیدی در این راکتور‌ تعبیه شده که در صورت هرگونه اتفاق، آن را از کار می اندازد تا از وقوع هرگونه‌ حادثه‌ای جلوگیری شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان

البته این اولین باری نیست که گیتس در ساخت راکتور هسته ای به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - یاری دیگر شرکت‌ها می‌رود. سال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - ۲۰۱۰ میلادی او به کمپانی توشیبا کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - کرد تا نسل جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خرمدره استان زنجان - از راکتور هسته ای را توسعه دهد که می‌توانست بدون سوخت گیری مجدد به مدت ۱۰۰ سال فعالیت کند.

 

تماشا کنید: ۵ کتاب پیشنهادی بیل گیتس برای تابستان امسال

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone