🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41857.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

این شخص، تصمیم گرفت خودش جک هدفون را به آیفون 7 اضافه کند

احتمالاً از زمانی که اپل تصمیم به حذف جک هدفون از آیفون 7 گرفت، بسیاری از کاربران دلشان برای هدفون های معمولی و استاندارد خود تنگ شده است و به اجبار به سراغ هدفون های ...

احتمالاً از زمانی که اپل تصمیم به حذف جک هدفون از آیفون 7 گرفت، بسیاری از کاربران دلشان برای هدفون های معمولی و استاندارد خود تنگ شده است و به اجبار به سراغ هدفون های لایتنینگ یا بی سیم رفته اند. اما اسکاتی آلن، یوتوبر معروف به قدری دلش برای جک هدفون تنگ شده که تصمیم گرفت این پورت را هرطور شده روی آیفون 7 خود تعبیه کند.

وی اخیراً ویدیویی در وب سایت یوتوب منتشر کرده و توضیحاتی کامل درباره چگونگی انجام این پروژه ارائه داده است. آلن می گوید این پروسه، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 17 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هفته به طول انجامیده و شامل صدها دلار هزینه برای قطعات مختلف آیفون ها و نمایشگرها و چندین آداپتور لایتنینگ به هدفون بوده است. در این مسیر ماجراجویانه، آلن مجبور به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خرید یک پرینتر، یک میکروسکوپ و چند انبرک گران قیمت نیز شده است.

در واقع، آلن مجبور بود برد مدار خود را طراحی کند، تولید آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به یک کمپانی تولیدکننده بسپارد و حتی از یک دلال چیپ مشاوره بگیرد. طی اواخر پروژه و بعد از جدا کردن بسیاری از قطعات، آلن می گوید که ناامید شده بود. اما هرطور که هست، یوتوبر مورد اشاره دست از کار بر نمی دارد و نتیجه نهایی، موبایلی است که با آداپتاور لایتنینگ به هدفون تعبیه شده در میان قطعات داخلی، میزبان هدفون های سنتی تر شما خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

با این همه، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مشکل بزرگ هنوز از سر راه برنداشته شده است. به خاطر اینکه برق رسانی جک هدفون از طریق جک لایتنینگ صورت می گیرد و برد مدار، باید بسته به استفاده از جک هدفون یا شارژر سوییچ شود، امکان گوش دادن به موسیقی و شارژ آیفون به صورت همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - میسر نیست.

گذشته از این، آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اسکاتی آلن بدون هیچ مشکل کار می کند و هیچ تفاوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با آیفون 7 های معمولی ندارد. به خاطر هزینه های بالای پروژه، آلن به هیچکس توصیه نمی کند که خود دست - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به کار شده و جک هدفون را به دستگاه خود اضافه کنند، اما وی راهنمای قدم به قدم این کار را در وب سایت Github منتشر کرده است تا افرادی که وقت و پول خود را از سر راه آورده اند بتوانند به اپل نشان دهند که حاضر نیستند یک سوم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همین هزینه را صرف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هدفونی بی سیم کرده و مابقی را پس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - انداز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone