تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17233.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تعداد دامنه‌های IR به حدود ۱.۲ میلیون رسید

از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۳۹ دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ فارسی، پسوند ir با بیش از یک میلیون و ۱۹۱ هزار ...

از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۳۹ دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ فارسی، پسوند ir با بیش از یک میلیون و ۱۹۱ هزار دامنه‌ فعال در صدر قرار دارد. این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - آمار تقریبا بیش از صد هزار دامنه بیشتر از شهریورماه سال گذشته است و رشد این آمار در سال ۹۹ کمتر از رشد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - آن در سال گذشته بوده است.

پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از جمله مراکز اصلی برای ثبت دامنه‌های اینترنتی است که دیتای جامع و کاملی از سایت‌های اینترنتی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - داخل کشور را دارد و مرکز ثبت دامنه کشوری ایران جزو زیرمجموعه‌های این سازمان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - به شمار می‌رود. پسوندهای مجاز و معتبر برای وبسایت‌ها در واقع پسوندهایی هستند که توسط کمیته مخصوص تایید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - و تصویب پسوندها یعنی ICANN تایید شده باشند. نمونه‌ای از پسوندهای متداول com، org و ir  - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - هستند که دو مورد اول در ابعاد بین‌المللی کاربرد بسیار بالایی دارند. همچنین باید اذعان کرد که انتخاب نام دامنه مناسب و ساده بسیار مهم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - بوده و همچنین در رتبه‌بندی (Ranking) نتایج جستجوی گوگل نیز تاثیرگذار است.

همانطور که گفته شد در ایران، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از جمله مراکز اصلی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - برای ثبت دامنه‌های اینترنتی به شمار می‌رود و هر کاربری که تمایل به ثبت دامنه‌ای برای بازگشایی سایت خود داشته باشد، باید به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - سایت این مرکز و یا یکی از نمایندگان فعال آن در سطح کشور مراجعه کند. این پژوهشگاه هم‌چنین آماری دقیق از دامنه‌های ایرانی را به دست می‌دهد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان

طبق آخرین آمار موجود در مرکز ثبت دامنه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - کشوری ایران، از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - ۱۹۹ هزار و ۷۳۹ دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ی فارسی، پسوند ir با یک میلیون و ۱۹۱ هزار و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - ۳۷۸ دامنه‌ فعال در صدر قرار دارد که نشان می‌دهد بیش‌ترین سهم متعلق به همین پسوند است.

پس از دامنه ir، دامنه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - co.ir با ۴۰۱۸ مورد، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - دامنه ایران با ۱۷۰۲ مورد و دامنه ac.ir با ۱۲۷۶ دامنه‌ی فعال هستند. هم‌چنین دامنه‌های دیگری وجود دارند که کمتر از ۱۰۰۰ مورد به نام آن‌ها ثبت شده است. دامنه id.ir با ۵۹۲ مورد، دامنه org.ir با ۲۷۸ مورد، دامنه sch.ir  با ۲۵۵ مورد و دامنه gov.ir با ۲۱۲ مورد نیز در رتبه‌های بعدی لیست قرار دارند. کمترین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - دامنه ثبت‌شده نیز متعلق به دامنه net.ir - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - با ۲۸ دامنه فعال است.

شایان ذکر است که گستره‌ی دامنه‌های سطح بالایی در ابعاد بین‌المللی مانند Com، Net، Org و Info دارند و لزوما در داخل کشور ثبت نمی‌شود باعث شده که برآورد آماری دقیق از آن‌ها مشکل باشد و در این لیست مورد بررسی قرار نگرفته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone