🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42957.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه 55 مرورگر فایرفاکس با پشتیبانی از واقعیت مجازی منتشر شد

مرورگر فایرفاکس که در به روز رسانی قبلی از افزایش سرعت قابل توجهی بهره مند شد، حالا در نسخه 55 خود توانایی پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز به دست آورده و به کروم و ...

مرورگر فایرفاکس که در به روز رسانی قبلی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از افزایش سرعت قابل توجهی بهره مند شد، حالا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در نسخه 55 خود توانایی پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز به دست آورده و به کروم و اِج (که سال گذشته قابلیت VR را معرفی کردند) پیوسته است.

برای استفاده از واقعیت مجازی در فایرفاکس به هدست HTC Vive یا Oculus Rift نیاز دارید

امکان مرور صفحات وب در قالب واقعیت مجازی برای تمام کاربران ویندوزی که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یکی از هدست های «HTC Vive» یا «Oculus Rift» را در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اختیار داشته باشند به صورت رسمی فراهم بوده و طبق پیش بینی ها، احتمالاً امکان استفاده از ویژگی جدید با سایر هدست ها نیز در آینده فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است که قابلیت VR پیش از این در نسخه «پیش از عرضه» مرورگر موزیلا تحت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عنوان «Firefox Nightly» نیز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در دسترس بوده، و موتور جست و جوی «Servo» که توسط گروه کوچکی از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توسعه دهندگان با حمایت موزیلا ساخته شده نیز از آن پشتیبانی می کند.

با این وجود فایرفاکس در زمینه واقعیت مجازی همچنان از کروم (که زمستان سال گذشته پشتیبانی از VR را اضافه کرد) عقب تر بوده و مرورگر گوگل علاوه بر HTC - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Vive و Oculus Rift، به صورت رسمی از هدست های «Google Cardboard» و «Google Daydream» نیز پشتیبانی می کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

گفتنی است علاوه بر واقعیت مجازی، موزیلا قابلیتی تحت عنوان «Firefox Screenshots» را نیز به ورژن 55 مرورگر خود اضافه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرده، که امکان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تهیه اسکرین شات از محیط برنامه را فراهم نموده و تصاویر را به مدت 2 هفته (با قابلیت افزایش زمان به صورت دستی)، در فضای ابری ذخیره می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone