🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42657.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تکنیک یادگیری ماشینی جدید MIT، تأخیر در بارگیری ویدیوهای آنلاین را کاهش می دهد

تأخیر در بارگذاری ویدیوها (بافرینگ) در وبسایت هایی مانند یوتوب، از جمله آزاردهنده ترین مسائلی است که کاربران در طول روز با آن مواجه هستند و پژوهشگران MIT نیز با آگاهی از این موضوع، راه ...

تأخیر در بارگذاری ویدیوها (بافرینگ) در وبسایت هایی مانند یوتوب، از جمله آزاردهنده ترین مسائلی است که کاربران در طول روز با آن مواجه هستند و پژوهشگران MIT نیز با آگاهی از این موضوع، راه حل جدیدی را برای کاهش زمان بارگذاری ویدیوهای آنلاین توسعه داده اند.

سیستم جدید که «Pensieve» نام دارد، با استفاده از یادگیری ماشینی، الگوریتم بهینه برای دریافت ویدیوها با بهترین رزولوشن ممکن و بدون توقف بارگذاری را شناسایی می کند.

سیستم های موجود تجربه کاربری جالبی ارائه نمی دهند

البته وبسایت هایی مانند یوتوب - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و نتفلیکس همین حالا نیز از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چنین روش هایی استفاده می کنند، اما محققان مرکز علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی MIT معتقدند سیستم های موجود با کاهش قابل توجه کیفیت، زمان تأخیرها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به عقب انداخته و تجربه کاربری نامناسبی را ارائه می دهند.

به گفته پژوهشگران، استفاده ار هوش مصنوعی باعث می شود در شرایطی مانند کاهش پوشش شبکه یا اتصال چندین نفر به شبکه وای فای، سیستم Pensieve بتواند ویدیوها را با بالاترین کیفیت و بدون بروز تأخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای کاربران نمایش دهد.

همچنین تیم پژوهشی اظهار داشته که سیستم جدید با یک ماه محتوای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ویدیویی تست شده و در صورت بهره گیری از حجم داده بیشتر، مثلاً آرشیو نتفلیکس، هوش مصنوعی الگوریتم های خود را بهبود داده و نتایج بهتری را خصوصاً در زمینه واقعیت مجازی رقم خواهد زد.

گفتنی است پژوهشگران پروژه Pensieve قصد دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یافته های خود را در کنفرانس «SIGCOMM» لس آنجلس ارائه کرده، و در آینده سیستم خود را به صورت متن باز عرضه نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone