🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34743.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا هواوی صاحب سریع ترین فناوری شارژ سریع دنیا خواهد شد؟

به تازگی اسنادی به دست آمده که نشان می دهد کمپانی هواوی در حال توسعه یک فناوری شارژ سریع کاملاً جدید است. در صورت تکمیل احتمالاً رکورد سریع ترین شارژ از آن موبایل های این ...

به تازگی اسنادی به دست آمده که نشان می دهد کمپانی هواوی در حال توسعه یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فناوری شارژ سریع کاملاً جدید است. در صورت تکمیل احتمالاً رکورد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سریع ترین شارژ از آن موبایل های این شرکت خواهد شد.

این گمانه زنی ها بر اساس اسناد ثبت مالکیتی انجام می شود که نشان می دهد غول چینی یک شارژر جدید جدید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با خروجی ۱۰ ولت و ۴ آمپری را در دست تولید دارد. ارقام مذکور به این معنا خواهند بود که شارژر جدید هواوی قادر است توانی برابر با ۴۰ وات را به باتری موبایل شما انتقال دهد. این در حالیست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که توان خروجی آداپتورهای فعلی مجهز به فناوری «SuperCharge technology» این شرکت برابر با ۲۲ وات است.

اگر این اعدام و ارقام - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را صحیح - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در نظر بگیریم، احتمالاً شارژر معرفی نشده هواوی به لطف فناوری جدید قادر خواهد بود تا باتری گوشی های پرچمدار این شرکت را در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ نماید، که این به معنی شکست کامل سریع ترین تکنولوژی موجود در بازار (فناوری Super VOOC اوپو) است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به لطف آداپتورهای Super VOOC شرکت اوپو در حال حاضر یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی در حدود ۳۵ دقیقه به شارژ کامل خود می رسد.

بهترین رکورد هواوی در این زمینه در اختیار برند زیر مجموعه آنر است. باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی تلفن هوشمند آنر مجیک تنها ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا ظرفیت شارژ خود را از صفر به صد برساند.

پرچمدار جدید هواوی با نام میت ۲۰ قرار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است تا یک ماه دیگر از راه برسد، این زمان کوتاه احتمال بهره مندی گجت فوق از فناوری جدید شارژ سریع این شرکت را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نزدیک به صفر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone