🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34732.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی میت 20 پرو احتمالاً از نمایشگر اولد با لبه‌ خمیده بهره خواهد برد

سال گذشته دو پرچمدار خانواده میت از نمایشگر‌های متفاوتی بهره می‌بردند. میت 10 از یک پنل ال سی دی استفاده می‌کرد، در حالی که در میت 10 پرو نمایشگر امولد تعبیه شده بود. اخیراً گزارشاتی ...

سال گذشته دو پرچمدار خانواده میت از نمایشگر‌های متفاوتی بهره می‌بردند. میت 10 از یک پنل ال سی دی استفاده می‌کرد، در حالی که در میت 10 پرو نمایشگر امولد تعبیه شده بود. اخیراً گزارشاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در این زمینه بدست آمده که نشان می‌دهد هواوی قصد دارد همین روند را برای پرچمداران بعدیش در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گرفته و میت 20 پرو را احتمالاً به همراه نمایشگر اولد با لبه‌ خمیده عرضه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بدین ترتیب نمایشگر تعبیه شده برای میت 20 پرو بسیار به مدل نسخه ویژه‌ی پورشه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هواوی میت 10 شباهت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خواهد داشت.

گفته می‌شود که این شرکت به جای اینکه دوباره سراغ ال جی رفته تا آنها نمایشگر موبایلشان را طراحی کنند، قصد دارد وظیفه‌ی یاد شده را به کمپانی چینی BOE واگذار کند. شایعات حاکی از آن است که یک حسگر اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمایشگر نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در پنل‌های تولید شده قرار خواهد گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

هنوز مشخص نیست که تولید نمایشگر‌های میت 20 هم بر عهده‌ی BOE است یا خیر اما گفته می‌شود این شرکت به تازگی تولید انبوه را آغاز کرده تا نمایشگر‌ها را به موقع آماده کرده و هواوی میت 20 پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای مهر یا آبان ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آماده‌ی معرفی باشد.

پیشتر شایعه شده بود که این موبایل از ۵ سنسور برای دوربین‌هایش بهره خواهد برد. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بدین شکل که یک ماژول دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۳ گانه به عنوان دوربین اصلی درنظر گرفته می‌شود و دوربین دوگانه‌ی دیگری نیز نقش دوربین سلفی را برایش ایفا خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این موبایل یاد شده به احتمال قوی از یک نمایشگر ۶.۹ اینچی بهره خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برد و چیپست HiSilicon کایرین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۹۸۰ نیز در آن تعببه خواهد شد که پیش از این حتی معرفی هم نشده است.

با اینکه هنوز هیچکدام از این جزئیات توسط کمپانی چینی هواوی تایید نشده اما به نظر می‌رسد پرچمداران بعدی هواوی، توجه بسیاری از علاقمندان به خود را جلب کرده و موفق می شوند فروش خوبی تجربه کنند.

 

تماشا کنید: هدایت پورشه از طریق میت ۱۰

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone