🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34747.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ ستارگان بوکس روی رینگ

هفت سنگ این هفته را با یک عکس جنجالی در توییتر آغاز می‌کنیم؛ کمتر از دو هفته تا عرضه فورتنایت برای اندروید زمان باقی مانده است؟ کمپانی تنست که ناشر پابجی موبایل بوده و 40 ...

هفت سنگ این هفته را با یک عکس جنجالی در توییتر آغاز می‌کنیم؛ کمتر از دو هفته تا عرضه فورتنایت برای اندروید زمان باقی مانده است؟ کمپانی تنست که ناشر پابجی موبایل بوده و 40 درصد از سهام استودیوی اپیک گیمز، سازنده فورتنایت، را نیز در اختیار دارد، چند روز پیش تصویری را در حساب توییتر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود منتشر کرد و نکته اینجاست که در عکس تاریخ 24 جولای (2 مرداد) - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دیده می‌شود.

در این بین بازیکن‌ها دو دسته شده‌اند؛ آن‌هایی که این تاریخ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به عرضه فورتنایت برای اندروید ربط داده‌اند و کاربرانی که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اعتقاد دارند این دو مسئله هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد. جریان از این قرار است که فروشگاه گوگل پلی در چین فعالیتی نداشته و عکس منتشر شده از سوی تنسنت می‌تواند این معنا را داشته باشد که تنسنت مسئولیت انتشار نسخه اندروید بازی در بزرگترین کشور دنیا را به عهده خواهد داشت.

یکی از اکانت‌های توییتری که مطالب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فورتنایت را لو می‌دهد نیز این موضوع را تایید کرده‌ است. از آن طرف دسته دوم می‌گویند که تنسنت در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این تاریخ تنها بازی را برای فروشگاه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - WeGame خواهد آورد و هنوز وضعیت فورتنایت برای اندروید مشخص نیست. در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

Creative Destruction

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بازی آنلاین است

خیلی از منتظران فورتنایت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای اندروید با Creative Destruction آشنایی دارند، عنوانی که شباهت‌های زیادی به فورتنایت دارد و با کیفیت بالای خود به خوبی توانسته جای این بازی معروف را حداقل تا زمان عرضه ساخته اپیک گیمز روی اندروید پر کند. در هفته‌ای که گذشت نسخه iOS بازی هم به انتشار رسید.

همانند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فورتنایت، این بازی نیز از دو بخش ساخت‌وساز و تیراندازی تشکیل شده و مشابه بقیه عناوین سبک بتل رویال باید سعی کنید دیگر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازیکن‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را بکشید. در بازی به کمک اسلحه‌ای که دارید می‌توانید ساختمان‌های مختلف را نابود کرده و منابع مورد نیاز برای ساخت سازه‌ها را به دست بیاورید. برخلاف فورتنایت بازی در کنار نمای سوم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شخص، حالت اول شخص نیز دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Creative Destruction

سازنده: Yuan Zuo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 مگابایت زبان:

Identity V

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آنلاین است

دو هفته پیش که خبر عرضه Identity V را کار کردیم، بازی را یکی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مورد انتظارترین عناوین امسال نامیدیم. دوست دارید بدانید اثر جدید کمپانی NetEase، ناشر Rules of Survival، چه قدر برای بازیکن‌ها مهم بوده است؟ بیش از 100 میلیون نفر تاکنون Identity V را دانلود کرده‌‌اند و این عنوان روزانه یک میلیون کاربر فعال دارد.

بازی چند ماه پیش در چین منتشر شد و هر چند بخش زیادی از این رکورد شکنی به خاطر این منطقه بوده ولی با توجه استقبال بازیکن‌ها از نسخه جهانی Identity V، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازی خیلی راحت می‌تواند موفقیت‌های Rules of Survival را تکرار کند. در بازی چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود.

حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را بکشد. Identity V نقدهای خوبی گرفته و با میانگین امتیازی 4.5 در گوگل پلی و 4.8 در اپ استور عملکردی بهتر از دیگر عناوین معروف NetEase از خود به جای گذاشته است. بنابراین اگر به دنبال تجربه‌ای ترسناک و متفاوت هستید، Identity - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - V گزینه خوبی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به شمار می‌رود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Identity V

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 967.1 مگابایت زبان:

Battleheart 2

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آفلاین است

به زبان فارسی سخت بخواهم توضیح بدهم، Battleheart 2 از آن دسته بازی‌هایی است که در ایران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طرفداران زیادی ندارند ولی در خارج برای آن‌ها دست و پا می‌شکنند؛ بعد از هفت سال قسمت دوم Battleheart منتشر شد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و در این مدت سازنده هر مرحله از پیشرفت عنوانش را با بازیکن‌ها به اشتراک می‌گذاشت.

همانند قسمت پیشین، Battleheart 2 هم عنوانی نقش آفرینی است؛ در هر مرحله دشمنان در محیط ظاهر شده و برای جنگیدن کافیست روی قهرمانان‌تان کلیک کنید، آن‌ها را به به سمت هر دشمنی که خواستید بفرستید و در این بین از قدرت‌های ویژه مختلفی استفاده نمایید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Battleheart 2

سازنده: Mika Mobile قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 457.7 مگابایت زبان:

Modern Combat Versus

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آنلاین است

هفت سنگ این هفته یک «چه عجب» - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خیلی طولانی و کش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دار دارد؛ بعد نزدیک به 11 ماه بالاخره حالت Team Deatmatch به مدرن کامبت ورسوس اضافه شد. مودی که خیلی زودتر از این‌ها باید به بازی می‌آمد و متاسفانه گیم‌لافت خیلی دیر اقدام کرد. در این حالت گیم پلی از بازی، بازیکن‌ها به دو تیم تقسیم می‌شوند و تیمی که بیشتر از بقیه بکشد، برنده خواهد شد. اگر تاکنون به سراغ قسمت جدید مدرن کامبت نرفته‌اید، شاید الان وقت مناسبی باشد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Modern Combat Versus

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2800 مگابایت زبان:

Hotel Transylvania: Monsters

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بازی آنلاین است

اکران قسمت سوم Hotel Transylvania 3 آغاز شده و می‌دانید این انیمیشن چه چیزی کم دارد؟ درست حدس زدید، یک بازی موبایل. بازی‌های الهام گرفته از فیلم‌ها و انیمیشن‌های معروف معمولا با استقبال طرفداران مواجه می‌شوند و در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شرایطی می‌توانند منبع الهام خود را نیز تبلیغ کنند. سونی هم که این فرصت را دید تصمیم گرفت Monsters را منتشر کند؛ بازی در سبک جورکردنی (Match 3) بوده و همانند بقیه عناوین مشابه در اینجا باید با گذاشتن اجسام مشابه پیش یکدیگر امتیاز بگیرید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Hotel Transylvania: Monsters

سازنده: Sony قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 304.4 / 50 مگابایت زبان:

Boxing Star

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بازی آنلاین است

استودیوی Four Thirty Three بعد از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تجربه‌های آنلاین خوبی که با Battle of Arrow و Mafia Revenge داشت، فرمول جذاب خود را حالا روی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک بازی دیگر امتحان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرده است؛ در Boxing Star نیز دو بازیکن روبه‌رو هم قرار می‌گیرند و هر کسی که بوکسور رقیب را شکست دهد، برنده خواهد شد.

با وجود ویژگی‌های مثبت فراوان، بزرگترین برگ برنده بازی به کنترل ساده و در عین حال دقت محور آن باز می‌گردد. در Boxing Star با ضربه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روی صفحه لمسی شخصیت اصلی بوکس‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سرعتی زده، اگر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دست‌تان را روی هر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جهتی بکشید او با قدرت ضربه می‌زند و برای جاخالی نیز کافیست یکی از دکمه‌های چپ یا راست را بزنید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Boxing Star

سازنده: Four Thirty Three قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 918 / 360 مگابایت زبان:
- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب احیانا مرکز شما آیا کوبیک حاجی شکر سرپل ذهاب تعمیر تلویزیون سامسونگ انجام میده؟
پاسخ: بله در کوبیک حاجی شکر شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone