🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34742.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ایرباس A220 به خانواده هواپیماهای جت باریک پیکر ایرباس پیوست

آشیانه های گروه ایرباس به تازگی عضو جدیدی را پذیرفته اند. یک فروند هواپیمای ایرباس A220-300 روز گذشته در مقابل چشمان رسانه ها و کارکنان، در مرکز تحویل هنری-زیگلر در نزدیکی شهر تولوز فرانسه به ...

آشیانه های گروه ایرباس به تازگی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عضو جدیدی را پذیرفته اند. یک فروند هواپیمای ایرباس A220-300 روز گذشته در مقابل چشمان رسانه ها و کارکنان، در مرکز تحویل هنری-زیگلر در نزدیکی شهر تولوز فرانسه به زمین نشست تا به شکل رسمی شاهد معرفی خانواده جدید هواپیماهای کوچک ایرباس باشیم.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

ایرباس A220 در واقع - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حاصل همکاری ایرباس و شرکت کانادایی بمباردیه از سال 2017 است. هواپیماهای CS100 و CS300 ساخت این شرکت از این پس توسط ایرباس ساخته شده و به ترتیب به نام A220-100 و A220-300 به پرواز در می آیند. ایرباس 51 - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درصد سهام این پروژه را خریده و قصد دارد طی 20 سال آینده 6000 فروند از این دو مدل را در شهرهای کبک کانادا و موبیل آمریکا تولید کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

طبق اعلام رسمی شرکت سازنده، ایرباس A220-100 کوچک ترین محصول حاضر در خط تولید این کمپانی به شمار می رود و بین 100 تا 135 مسافر را در خود جای خواهد داد، در حالی که مدل ایرباس - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - A220-300 بین 130 تا 160 نفر ظرفیت دارد. هر دو هواپیما از سازه آلومینیومی فوق پیشرفته و کامپوزیت های فیبر کربنی استفاده می کنند، و موتور توربوفن PW1500G ساخت شرکت پرت-اند-ویتنی روی آنها سوار شده. تفاوت این دو مدل (علاوه بر ظرفیت) این است که ایرباس A220-300 مسافت های طولانی تری را طی می کند ولی A220-100 توانایی تیک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آف روی باندهای کوتاه درون شهری را نیز دارد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

گیوم فاری، مدیر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بخش هواپیماهای مسافربری ایرباس می گوید همه در این کمپانی منتظر چنین لحظه تاریخی بودند. او از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تمام مهندسین و کارکنان شرکت بمباردیه و زنجیره تأمین که طی سال - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گذشته به توسعه این هواپیمای پیشرفته و اقتصادی مشغول بودند نیز تشکر کرد. گفتنیست خانواده ایرباس A220 در کنار سری پر فروش A320 قرار می گیرند تا پروازهای اقتصادی در مسیرهای کوتاه و متوسط را ممکن کنند. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از ایرباس A220 مشاهده کنید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone