🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34744.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ادوبی نسخه کامل فوتوشاپ را به آیپد می‌آورد

در رونمایی سال گذشته از iOS 11 یکی از اهداف اپل برای این نسخه از سیستم عامل خود «تبدیل آیپد به کامپیوتری کامل» بود، هدفی بلند پروازنه که به‌ خاطر بعضی کمبودهای آیپد نسبت به ...

در رونمایی سال گذشته از iOS 11 یکی از اهداف اپل برای این نسخه از سیستم عامل خود «تبدیل آیپد به کامپیوتری کامل» بود، هدفی بلند پروازنه که به‌ خاطر بعضی کمبودهای آیپد نسبت به رایانه‌های شخصی هنوز رنگ و بوی واقعیت به خودش نگرفته است. حالا به نظر می‌رسد که که ادوبی برنامه دارد تا یکی از این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کمبودهای آیپد را کاهش دهد.

کنفرانس سالانه ادوبی در ماه اکتبر (مهر - آبان) برگزار می‌شود

منبعی آگاه در گفت‌وگو با وب‌سایت بلومبرگ فاش کرده که کمپانی ادوبی در جریان کنفرانس سالانه پاییز خود از نسخه کامل فوتوشاپ برای آیپد رونمایی می‌کند و در فاصله‌ای چند ماهه، این اپلیکیشن در سال 2019 منتشر خواهد شد. همچنین یکی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از اعضای ادوبی تایید کرده که آن‌ها - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در حال کار روی سیستم کراس پلتفرم فوتوشاپ هستند.

بنابراین می‌توانید روی یک دستگاه به ادیت عکس مشغول باشید و اگر خواستید، روی پلتفرمی دیگه این کار را ادامه دهید. هنوز تاریخ عرضه این سیستم مشخص نیست ولی احتمالا رونمایی کامل از فوتوشاپ کراس پلتفرم نیز به رویداد پاییز موکول خواهد شد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، حضور نسخه کامل فوتوشاپ در آیپد به خاطر سیاست جدید ادوبی است.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های گوناگونی تحت برند فوتوشاپ برای iOS وجود دارد ولی هیچکدام کارایی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسخه‌های پی سی و مک را ندارند. ادوبی نه تنها می‌خواهد محصولاتشان را با دستگاه‌های بیشتری سازگار کند بلکه در صدد است تا در کنار جذب کاربران کم تجربه، حرفه‌ای ترها را نیز به سمت خود بکشاند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone