🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34745.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مدیر پیشین واحد هوش مصنوعی گوگل بعد از 8 سال به اپل پیوست

اپل اخیراً «جان جیاناندرئا» را رسماً به عنوان مدیر استراتژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود منصوب کرده است. جیاناندرئا پیش از پیوستن به اپل، به مدت 8 سال مدیر تیم های هوش ماشینی، ...

اپل اخیراً «جان جیاناندرئا» را رسماً - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به عنوان مدیر استراتژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود منصوب کرده است. جیاناندرئا پیش از پیوستن به اپل، به مدت 8 سال مدیر تیم های هوش ماشینی، تحقیقات و جستجو گوگل بود و شایعات - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیوستن او به اپل، از ماه آپریل گذشته - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به گوش می رسید.

او از این پس یکی از 16 مدیر ارشد کوپرتینویی خواهد بود که به صورت مستقیم به تیم کوک، مدیرعامل اپل گزارش می دهد. بنابر ایمیلی داخلی به کارمندان که خبرگزاری نیویورک تایمز به آن دست یافته، تیم کوک می گوید که جیاناندرئا «مثل ما به حریم شخصی متعهد است و رویکردی هوشمندانه دارد».

جیاناندرئا در سمت جدید خود مسئولیت تعیین استراتژی های مربوط به هوش مصنوعی و یادگیری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ماشین را برعهده دارد و به اپل کمک خواهد کرد تا تکنولوژی های بنیادین خود در زمینه یادگیری ماشین و سیری را بهبود ببخشد. وی در سال 2010 به گوگل پیوست و به عنوان نایب رییس واحد مهندسی آغاز به کار کرد. پیش از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن هم از سال 2005 الی 2010 مدیریت ارشد فنی استارتاپ Metaweb را برعهده داشت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و در واقع با خرید این استارتاپ از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سوی گوگل بود که پای او به کمپانی ساکن مانتین ویو باز شد.

اما با جدایی او از گوگل، بن گومز قرار است مسئولیت پیشین او را برعهده بگیرد. گومز از سال 2000 در گوگل مشغول به کار بوده و در زمینه هدایت تیم مهندسی جستجوگر این کمپانی هم تجاربی کسب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرده است. جایگزین دیگر جیاناندرئا نیز جف دین خواهد بود که وظایف او - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در قبال هوش مصنوعی را عهده دار خواهد شد. دین هم که از سال 1999 میلادی گوگل را همراهی کرده، پیش از اضافه شدن یک مسئولیت دیگر به وظایف اش، به هدایت تیم Google Brain می پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone