🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34734.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مهندس ایرانی گوگل مدیریت واحد توسعه چیپ فیسبوک را به دست گرفت

فیسبوک مدتی است که تلاش دارد چیپ اختصاصی خود را طراحی کرده و توسعه دهد و در همین راستا آنطور که بلومبرگ گزارش داده این شرکت به تازگی شهریار ربیعی از مهندسان ارشد واحد طراحی ...

فیسبوک مدتی است که تلاش دارد چیپ اختصاصی خود را طراحی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - و توسعه دهد و در همین راستا آنطور - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - بلومبرگ گزارش داده این شرکت به تازگی شهریار ربیعی از مهندسان ارشد واحد طراحی چیپ گوگل را به استخدام خود در آورده است.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم که غول شبکه های اجتماعی دنیا از اوایل امسال با گرد هم آوردن تیمی از متخصصان و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - مهندسان تلاش هایش برای طراحی چیپ های اختصاصی به منظور استفاده در سرورها و سخت افزارهای مصرفی را کلید زد و حالا با استخدام شهریار ربیعی این تلاش ها وارد فاز جدیدی شده اند. آنطور که از صفحه شخصی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - آقای ربیعی در لینکدین می توان حدس زد وی قرار است که در فیسبوک به عنوان نایب رئیس و مدیر واحد سیلیکون این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - شرکت مشغول به کار شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان

از آنجایی که غول های مطرح صنعت تکنولوژی برای رفع وابستگی خود به تولیدکنندگان محصولات نیمه هادی از جمله اینتل و کوالکام، مدت هاست که سرمایه گذاری هنگفتی را برای داخلی سازی فرایند طراحی چیپ آغاز کرده اند، حالا فیسبوک هم بر آن شده که قدم به این رقابت بگذارد. گفتنی است اپل نیز برای مدت تقریبا یک دهه است که در زمینه طراحی پردازنده های سفارشی برای دستگاه های مبتنی بر iOS فعالیت دارد و حالا چیپ های تک منظوره ای را هم برای هوش مصنوعی و دیگر تسک های اختصاصی می سازد. علاوه بر اینها طبق برخی گزارشات سازنده آیفون در نظر دارد که تا سال ۲۰۲۰ میلادی چیپ های تولیدی خود را جایگزین پردازنده های موجود در آیمک کند.

جالبت است بدانید حتی آمازون هم که یک خرده فروش بزرگ آنلاین به شمار می رود تلاش هایی را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - طراحی چیپ های اختصاصی خود آغاز کرده که مشخصا دارای توانمندی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - هایی در زمینه هوش مصنوعی هستند و در نظر دارد آنها را در اسپیکرهای هوشمند سری اکوی خود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - به خدمت بگیرد.

گوگل اما چیپ های اختصاصی ویژوال کور را برای اسمارت فون های سری پیکسل طراحی می کند و شهریار ربیعی پیشتر مسئولیت مدیریت و هدایت تیم توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - دهنده این چیپ ها را بر عهده داشت. این مهندس ایرانی البته قرار نیست که در مسئولیت تازه خود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای موبایل هایی با برند فیسبوک چیپ طراحی کند و در مقابل آنطور که در خبرها شنیده می شود شرکت متبوع وی تلاش دارد چندین سخت افزار تازه را بسازد که از پردازنده های سفارشی سازی شده این شرکت استفاده نماید

اوایل امسال آکیلس وی آر (شرکت زیرشاخه فیسبوک) یک هدست واقعیت مجازی به نام آکیلس - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - گو را معرفی کرد که از چیپ اختصاصی کوالکام بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - برد. حالا با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - استخدام جدیدی که فیسبوک انجام داده میتوان پیش بینی کرد که مدل های آتی از این هدست به چیپ اختصاصی آن مجهز باشند.

علاوه بر این در برخی خبرها آمده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - که این شرکت تلاش دارد اسپیکرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - هوشمند تازه ای شبیه به اکو شو را تولید نماید که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - قابلیت هایی در زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - هوش مصنوعی دارند و احتمالا از چیپ اختصاصی فیسبوک بهره خواهند برد. شرکت تحت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - رهبری زاکربرگ می تواند از این چیپ ها برای آموزش هرچه بهتر الگوریتم های هوش مصنوعی بهره بگیرد که برای تشخیص مطالب نژادپرستانه و اکانت های فیک توسعه یافته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone