🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34735.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

راهکار اپل برای کم صدا کردن کیبورد آخرین نسخه مک بوک پرو چیست

اپل با پیاده سازی پتنتی که چند ماه قبل ثبت کرده بود به استفاده از غشای سیلیکونی زیر کیبورد مک بوک پرو روی آورده است. هفته گذشته شاهد رونمایی سری جدید مک بوک پروی 15 اینچی ...

اپل با پیاده سازی پتنتی که چند ماه قبل ثبت کرده بود به استفاده از غشای سیلیکونی زیر کیبورد مک بوک پرو روی آورده است.

هفته گذشته شاهد رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - سری جدید مک بوک پروی 15 اینچی بودیم که در کنار ارتقای بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - هایی نظیر پردازنده، رم و حافظه داخلی، انتظار می رفت مشکل قدیمی مربوط به کیبورد را نیز مرتفع کند

بررسی اولیه این لپ تاپ حاکی از کلیدهایی کم صداتر نسبت به مدل های قبلی است اما سکوت کمپانی سازنده در رابطه با مکانیزم به کار رفته در آن، تردید های بسیاری را در رابطه با میزان حساسیت کیبورد مک پرو در برابر گرد و غبار و ذرات دیگر در پی داشته است.

ifixit برای بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - این مساله کیبورد این لپ تاپ را کالبد شکافی کرده که بر اساس آن اپل برای جلوگیری از ورود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - گرد و غبار و ذرات دیگر به زیر صفحه کلید و ایجاد مشکل در کارایی آنها، زیر هر کدام از کلیدها غشایی سیلیکونی را تعبیه کرده است.

این سازوکار چندان ناآشنا نیست چرا که کمپانی کوپرتینویی اواخر سال گذشته پتنتی را در رابطه با روش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - های مختلف برای جلوگیری از رسوب ذرات مزاحم زیر کلیدها ثبت کرده بود.

در پتنت مذکور از روشی با عنوان استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - «ساختاری محافظ تا لبه کلید» یاد شده که ذرات مزاحم را از بخش های حساس کیبورد مک بوک پرو دور نگه می دارد. این ساختار در حالت عادی از قطعات زیرین جدا بوده و حتی هنگام کار با کیبورد نیز به لطف لایه میانی تماسی با آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - نداشته و همزمان با فشردن هر کلید، ذرات را همراه با فشار هوا به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - بیرون می فرستند. تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندرانبه گفته iFixit سازوکار جدید کیبورد مک بوک پر از این روش تبعیت کرده و به لطف این غشای سیلیکونی از میزان صدای تولیدی نیز کاسته شده است.

این کمپانی در ماه های گذشته با ثبت پتنت دیگری تحت عنوان «وسیله ای با دو نمایشگر، خوانایی بهتر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - و انعکاس کمتر نور» تمایل خود برای حذف کیبورد فیزیکی را نیز نشان داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone