🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34729.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ساختار متفاوت هسته های پردازشی در چیپست جدید اگزینوس 9820 سامسونگ

گرچه کمپانی مدیاتک مدتی است که چینش سه رشته ای هسته های پردازشی در چیپ های خود را کنار گذاشته،‌ اما به نظر می رسد سامسونگ تازه به قدرت این استراتژی ایمان آورده است، چرا ...

گرچه کمپانی مدیاتک مدتی است که چینش سه رشته ای هسته های پردازشی در چیپ های خود را کنار گذاشته،‌ اما به نظر می رسد سامسونگ تازه به قدرت این استراتژی ایمان آورده است، چرا که قرار است چیپست پرچدار بعدی خود یعنی اگزینوس 9820 را با چینش هسته های ۴+۲+۲ روانه بازار سازد.

در این حالت هشت هسته تشکیل دهنده مغز پردازشی از سه مدل مختلف تشکیل شده اند؛ دو هسته دستکاری شده اختصاصی موسوم به Mongoose M4، دو هسته پرقدرت کورتکس A76 یا A75 استاندارد و چهار هسته کورتکس A55 کم مصرف برای انجام کارهای سبک. این ترکیب سه تایی به لطف معماری جدید کمپانی ARM موسوم به DynamIQ قادر خواهند بود تا در هر سناریوی پردازشی بهترین توان را در اختیار قرار دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

گرچه هنوز کلاک هسته های مذکور اعلام نشده، اما از آنجا که قرار است اگزینوس 9820 یک پرچمدار تمام عیار باشد، می بایست بالاترین کلاک بهینه (احتمالاً ۳.۳ گیگاهرتز) را برای آن در نظر بگیریم.

البته در خصوص شنیده های بالا تردیدهایی نیز وجود دارد. اگر مطابق ادعای سامسونگ هسته های دستکاری شده اختصاصی Mongoose M4 از توان پردازشی بالاتر و عملکرد بهینه تری نسبت به هسته های قدرتمند و جدید کورتکس A76 برخوردار هستند، پس - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چرا کمپانی کره ای باید به سراغ ساختار سه خوشه ای در پردازنده جدیدش برود؟ این سوالی است که می بایست برای دریافت پاسخ آن تا زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عرضه رسمی چیپ جدید سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone