🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38632.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

افشای ویدیویی از ماکت منتسب به گلکسی اس 9 سامسونگ [تماشا کنید]

تولیدکنندگان موبایل های هوشمند معمولاً «ماکت» هایی از دیوایس های خود می سازند که مشخصات دقیق دستگاه را شامل می شوند. این ماکت ها در اختیار شرکایی که به تولید لوازم جانبی می پردازند قرار ...

تولیدکنندگان موبایل های هوشمند معمولاً «ماکت» هایی از دیوایس های خود می سازند که مشخصات دقیق دستگاه را شامل می شوند. این ماکت ها در اختیار شرکایی که به تولید لوازم جانبی می پردازند قرار می گیرد تا محصولات شان همزمان با عرضه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دستگاه برای فروش به مشتریان آماده باشد. به عنوان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مثال یک شرکت سازنده قاب های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - محافظ موبایل، می تواند قاب هایش را براساس ماکت بسازد و حتی پیش از معرفی دستگاه، آنها را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عرضه آماده کند.

بدیهی است که در این بین، ویدیوی برخی از ماکت ها افشا می شود و این همان اتفاقی است که اخیراً برای ماکت گلکسی اس 9 سامسونگ افتاده. حداقل شخصی که ویدیو را افشا کرده چنین ادعایی می کند.

ویدیوی بالا بسیار کوتاه و در حد 5 ثانیه است و خیلی سریع، پشت و روی ماکت را مشاهده می کنیم. اگر ماکت منتسب به گلکسی اس 9 واقعی باشد، به نظر می رسد که طراحی نهایی دستگاه از بسیاری جهات با آنچه در شایعات شنیده ایم همخوانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دارد؛ خصوصاً در زمینه دوربین، سنسور اثر انگشت و سنسور ضربان قلب در پشت. علاوه بر این، نگاهی کلی به چگونگی قرار گرفتن دستگاه در دست نیز داریم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که قعاً از گلکسی اس 8 جذاب تر به نظر می رسد.

اگر این سوال برایتان پیش آمده که چرا به جای دوربین دوگانه، شاهد دوربینی واحد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در پشت هستیم، احتمالاً برخی از شایعات از چشم تان دور مانده اند. در حال حاضر گفته می شود مدل پلاس این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - موبایل به همراه دوربین دوگانه عرضه می گردد و مدل استاندارد با یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ماژول واحد. اما نکته متمایز کننده درباره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دوربین اس 9، امکان تغییر دستی گشودگی دهانه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - لنز آن است که قطعاً قابلیتی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - منحصر به فرد به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone