🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38614.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

حرف i در ابتدای آیفون به چه معناست؟

شاید حرف i به طور اتفاقی از سال ۱۹۹۸ با معرفی iMac و محصولات بعدی اپل به یکی از مهم‌ترین حروف الفبای انگلیسی تبدیل شده باشد، اما احتمالاً بسیاری نمی دانند چرا این حرف در ...

شاید حرف i به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - طور اتفاقی از سال ۱۹۹۸ با معرفی iMac و محصولات بعدی اپل به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - یکی از مهم‌ترین حروف الفبای انگلیسی تبدیل شده باشد، اما احتمالاً بسیاری نمی دانند چرا این حرف در ابتدای نام - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - گجت‌های شرکت کوپرتینویی قرار گرفته است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان

استیو جابز طی مراسم معرفی iMac درباره‌ی حضور - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - این حرف کوچک در ابتدای نام محصول جنجالی‌اش گفت:

«نام iMac از ترکیب شور و هیجان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - اینترنت با سادگی مکینتاش به وجود آمده است. مصرف کنندگان از کامپیوترشان بیشتر برای استفاده از اینترنت بهره ‌می‌برند. به همین دلیل با تولید این محصول استفاده‌ی ایتنرنت را هدف گرفته‌ایم.»

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان

در همین مراسم، مدیر عامل آن زمان اپل، اسلاید دیگری هم به نمایش گذاشت که نشان می‌داد حرف - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - i در نظر وی معانی دیگری نیز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - دارد.

حرف i در کنار اینترنت (internet) قسمت اول کلماتی کلیدیِ منحصر به فرد (individual)، آموختن (instruct)، اطلاع رسانی (inform) و الهام بخشی (inspire) نیز هست و نشان دهنده‌ی وجود این صفات در تفکر اپل و محصولاتش است.

پس از این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - محصول، حرف i به معنای فراتری از اینترنتی بودن گجت‌های شرکت یاد شده اشاره داشت. مسلماً آنها زمان نام‌گذاری iPod به کلمه‌ی اینترنت فکر نمی‌کردند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان

زمان رونمایی از اولین آیفون در سال ۲۰۰۷، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - اعلام شد که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - اپل قصد دارد با ترکیب سه ویژگی کلیدی یعنی موسیقی، ارتباط تلفنی و اینترنت، حضور حرف i در تلفن هوشمندش را دوباره معنی کند.

از آن زمان تمام محصولات شرکت کوپرتینویی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - قابلیت اتصال به اینترنت را داشته - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - و حرف i معنای اولیه خود را به نوعی از دست داده و بیشتر به یک برند مجزا تبدیل شده که حتی ممکن است از خود اپل، شهرت بیشتری داشته باشد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان

شاید به همین دلیل بوده که اپل در گسترش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - فعالیت‌های خود کمتر از حرف i استفاده کرده است. برای مثال تلویزیون‌‌ و ساعت هوشمند شرکت یاد شده به جای iWatch وiTV ، اپل واچ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - و اپل تی‌وی نام‌گذاری شده‌اند.

شاید این تغییر نگرش بدین دلیل باشد که دیگر نیازی به اطلاع - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کامیاران استان کردستان - رسانی برای اتصال به اینترنت نیست چرا که همگی انتظار داریم گجت‌های هوشمندمان همیشه به اینترنت وصل باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone