🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38644.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

عصبانیت خالق لینوکس از اینتل؛ به روز رسانی Meltdown به درد نخور است

اینتل سال 2018 میلادی را در حالی آغاز کرد که مطرح شدن حفره های امنیتی Meltdown و Spectre هجمه های بسیاری را به سوی این کمپانی سرازیر کرده بود. البته کمی بعد مشخص شد این ...

اینتل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سال 2018 میلادی را در حالی آغاز کرد که مطرح شدن حفره های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - امنیتی Meltdown و Spectre هجمه های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بسیاری را به سوی این کمپانی سرازیر کرده بود. البته کمی بعد مشخص شد این مشکل مختص به اینتل نبوده و پردازنده های AMD، پردازشگرهای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرافیکی انویدیا و حتی چیپست های کوالکام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیز از آسیب پذیری مشابه رنج می برند.

حالا در پی اقدام اینتل برای ارائه به روز رسانی های نرم افزاری به منظور حل این مشکل، اخیراً «لینوس توروالدز» ،خالق سیستم عامل لینوکس اعلام کرده که از تلاش های این کمپانی به اندازه کافی تحت تأثیر قرار نگرفته است.

دو آسیب پذیری یاد شده از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قابلیت های پایه و اساسی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پردازنده ها به نام Speculative Execution یا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اجرای زودهنگام برای دسترسی غیر مجاز به اطلاعات کاربر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استفاده می کنند که توسط سیستم های آنتی ویروس هم قابل شناسایی نخواهد بود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این قابلیت برای پیش بینی برخی از دستورهای آتی پردازنده ها به کار می رود و موجب افزایش سرعت اجرای دستور العمل های پردازنده می گردد. ولی هکرها می توانند به این دستورالعمل های پیش بینی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده دسترسی پیدا کنند و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بدین ترتیب بسیاری از اطلاعات - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربر را استخراج کنند. همچنین به روز رسانی های نرم افزاری که ارائه شد، کارایی کامپیوتر ها را تحت تأثیر منفی قرار می داد.

توروالدز در ایمیلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که محتویات آن برای عموم منتشر شده، خطاب به «دیوید وودهاوس»، مهندس بخش انگلستان کمپانی آمازون در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مورد پچ های به روز رسانی ارائه شده اعلام کرده:

«[به روز رسانی ها] کاملاً و مطلقاً آشغال هستند».

به گفته او برای فعال کردن به روز رسانی که برای Meltdown - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ارائه شده، کاربران باید اقدام به فعال کردن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - (این پچ امنیتی) نمایند، در حالی که این قابلیت باید به گونه ای طراحی می گردید، که به صورت خودکار فعال می شد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
لینوس توروالدز، خالق سیستم عامل لینوکس

توروالدز معتقد است اینتل به این دلیل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روز رسانی را به صورت پیش فرض غیرفعال طراحی کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که اجرای آزمایش های بنچمارک ها تحت تأثیر منفی قرار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نگیرند، زیرا به عقیده او افت کارایی، اینتل را در دید کاربران بد جلوه می دهد.

وبسایت تک کرانچ نیز اشاره کرده که خالق لینوکس از [ارائه راهکارهای] رفع زائد برای حفره های امنیتی عصبانی است و اعتقاد دارد که این موارد در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واقع به جای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رفع آسیب پذیری Meltdown قصد دارند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مشکلات مرتبط با حفره های متعددی را رفع کنند.

از سوی دیگر اینتل در این خصوص پاسخ داده:

«ما بازخوردهای شرکای صنعتی خود را جدی می گیریم. ما به طور فعالانه ای با جامعه لینوکس، از جمله لینوس [توروالدز ] در ارتباط هستیم و در حال کار برای یافتن راه حل ها هستیم».

بدین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ترتیب به نظر می رسد علی رغم اینکه به روز رسانی هایی ارائه شده، ولی کار روی ارائه به آپدیت های بیشتر برای رفع مشکلات همچنان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ادامه دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اشاره می کنیم که برخی از کاربران حتی پس از نصب به روز رسانی های ارائه شده از سوی اینتل گزارش کردند به صورت اتفاقی کامپیوترهای آنها ریبوت می شود. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - البته یکی از متخصصین اینتل در این زمینه می گوید آنها توانسته اند ریشه مشکل ریبوت شدن در پردازنده های برادول و هسول را بیابند و با همکاری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برخی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شرکای سخت افزاری مشغول تست آن هستند.

پیش از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این «برایان کرانیچ»، مدیر عامل اینتل نیز در رویداد CES 2018 اعلام کرده بود که کمپانی متبوعش برای تمامی پردازنده هایی که در پنج سال اخیر ساخته، به روز رسانی هایی را برای رفع مشکلات مرتبط با Meltdown و Spectre ارائه خواهد داد.

البته وعده های این مدیر برای رفع مشکلات مذکور روی 90 درصد از پردازنده های یاد شده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در موعد مقرر محقق نشد. ولی با مقداری تأخیر این کمپانی اعلام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کرده که بسته امنیتی مربوطه را برای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حدود 90 درصد از پردازنده های مشمول این طرح ارائه نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone