🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38647.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا کوالکام را 1.2 میلیارد دلار جریمه کرد

کمیسیون اروپا که شاخه اجرایی اتحادیه اروپا به شمار می رود، کوالکام را به اتهام نقض قوانین آنتی تراست در انعقاد قرار داد با کمپانی اپل به پرداخت 1.2 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد. در مجموعه ...

کمیسیون اروپا که شاخه اجرایی اتحادیه اروپا به شمار می رود، کوالکام را به اتهام نقض قوانین آنتی تراست در انعقاد قرار داد با کمپانی اپل به پرداخت 1.2 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد.

در مجموعه قوانین کسب و کار قانونی تحت عنوان آنتی تراست وجود دارد که به موجب آن، شرکت ها موظف می شوند رقابتی منصفانه را که دست آخر هم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به نفع مشتریان است با یکدیگر داشته باشند.

با این حال کوالکام - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای راضی کردن اپل به استفاده انحصاری از چیپست های 4G این کمپانی بین سال های 2011 تا 2016 میلیاردها دلار به این کمپانی پرداخت کرده است.

«مارگارت وستیجر» کمیسر رقابت اتحادیه اروپا در این باره می گوید:

پرداخت این هزینه از سوی کوالکام عرصه رقابت را بر کمپانی های دیگر تنگ کرده است. مهم نیست این چیپست ها تا چه حد فوق العاده بوده اند، چرا که این کار خلاف قوانین آنتی تراست اتحادیه اروپا است.

او در کنفرانسی خبری مدعی شد که اپل تنها به خاطر دریافت این مبالغ هنگفت با کمپانی های دیگر همکاری نکرده و به محض پایان قرار داد با کوالکام از مودم های اینتل در آیفون 7 و 7 پلاس استفاده کرده است.تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیکمیسیون رقابت اتحادیه اروپا که بررسی این قرارداد را از سال 2015 شروع کرده مدعی شده که این جریمه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برابر 4.9 درصد از درآمدهای کوالکام در سال 2017 است. وستیجر اعلام کرده که این جریمه هشداری برای کمپانی دیگر است تا به اقدامات مشابه دست نزنند. با این حال آنها عقیده دارند که اپل در این زمینه مقصر نبوده و جریمه ای را برای این کمپانی در نظر نگرفته اند.

مشکلات کوالکام به همین جا ختم نمی شود چرا این کمپانی درگیر منازعات گسترده ای با اپل است و از سوی دیگر چشم طمع برادکام نیز به آنها دوخته شده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است. برادکام در کوالکام سهام عمده ای دارد و برخی اعضای هیئت مدیره را با گزینه های مورد نظر جایگزین کرده تا به هدفش نزدیکتر شود.

از سوی دیگر سود این کمپانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و اخیرا مشکلات مربوط به حفره های امنیتی Meltdown و Spectre نیز به مصایب آن ها اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone