🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38637.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اچ تی سی هیچ پرچمدار جدیدی به کنگره جهانی موبایل امسال نمی آورد

کنگره جهانی موبایل رویداد مهمی است؛ رویدادی که کمپانی های بزرگ و کوچک در آن مشارکت کرده و از آخرین دستاوردهایشان در تولید موبایل های هوشمند رونمایی می کنند. از تجهیزات جانبی برخاسته از کیک ...

کنگره جهانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موبایل رویداد مهمی است؛ رویدادی که کمپانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های بزرگ و کوچک در آن مشارکت کرده و از آخرین دستاوردهایشان در تولید موبایل های هوشمند رونمایی می کنند. از تجهیزات جانبی برخاسته از کیک استارتر گرفته تا محبوب ترین اسمارت فون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های اندرویدی، همه و همه غرفه های این نمایشگاه را به خود اختصاص می دهند و مردم را به وجد می آورند.

روز نخست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنگره جهانی موبایل، روزی است که معمولاً - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شاهد رونمایی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از دیوایس های تازه هستیم اما اگر اچ تی سی یکی از آن تولیدکننده هایی به حساب می آید که برای معرفی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موبایل های جدیدش لحظه شماری می کنید، احتمالاً از خواندن خبر عدم حضور این کمپانی در MWC امسال ناامید شوید.

اچ تی سی از زمان معرفی HTC 10 دیگر تمایلی به مشارکت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در MWC نشان نداده و دیوایس هایش را در رویدادهای متفاوت و مخصوص به خود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رونمایی می کند

البته این موضوع خبر چندان تازه ای نیست و اچ تی سی از زمان معرفی HTC 10 دیگر تمایلی به مشارکت در MWC نشان نداده و دیوایس هایش را در رویدادهای متفاوت و مخصوص به خود رونمایی می کند. با این همه، در برخی از شایعات امیدوارکننده خوانده بودیم که موبایلی موسوم به HTC 12 - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - (یا هر نام دیگری که برای پرچمدار تازه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - انتخاب شده) در بارسلونا و کنگره جهانی موبایل حاضر خواهد بود.

منابع نزدیک به اچ تی سی ظاهراً این خبر را تکذیب کرده اند و می گویند که در ماه فوریه، خبری از معرفی یک محصول جدید نیست اما مدتی بعد از کنگره جهانی موبایل، رویدادی جداگانه برگزار می گردد. در نهایت فراموش نکنیم که موبایل U11 Plus همین دو ماه پیش به بازار آمد و جای تعجب ندارد که اچ تی سی بخواهد تا معرفی دیوایس بعدی اندکی صبر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone