🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38635.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آیپد پرو بعدی اپل احتمالاً شباهت های اساسی به آیفون X داشته باشد

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده KGI Securities در ماه اکتبر گفته بود که دوربین TrueDepth و تکنولوژی تشخیص چهره Face ID به آیپد پرو سال 2018 اپل خواهند آمد. پس از این، در خبرهای دیگر ...

مینگ-چی کو، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تحلیلگر شناخته شده KGI Securities در ماه اکتبر گفته بود که دوربین TrueDepth و تکنولوژی تشخیص چهره Face ID به آیپد پرو سال 2018 اپل خواهند آمد. پس از این، در خبرهای دیگر خواندیم که اپل با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بازطراحی آیپد پرو، نمایشگری لبه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا لبه برای آن پدید آورده و حاشیه ها را کاهش می دهد؛ چیزی شبیه به آیفون X. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا این لحظه، فرض بر این است که «بریدگی» نه چندان محبوب نمایشگر نیز مجدداً در آیپد پرو مشاهده خواهد شد.

آخرین نسخه بتای iOS - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 11.3 اخیراً منتشر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده و مشخص گشته که در کدهای آن، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اشاره ای به «آیپد مدرن» - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است. جالب است بدانید که سال گذشته، اپل پیش از معرفی آیفون X، آن را «آیفون مدرن» خوانده بود.

بنابر گزارش ها، عبارت «مدرن» عبارتی است که از سوی کارمندان اپل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و برای اشاره به طراحی سخت افزاری خاصی که بعد از آیفون 8 در پیش گرفته شده استفاده می شود؛ به عنوان مثال برای توصیف موبایلی مانند آیفون X - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که Face ID را شامل می شود و دیگر به Touch ID مجهز نیست. به همین خاطر، در حال حاضر اینطور گمانه زده می شود که باید منتظر شباهت های بنیادین میان آیفون X و آیپد پرو بعدی باشیم.

در حالی که تاریخ رونمایی از آیپد پرو بعدی هنوز مشخص نیست، برخی انتظار معرفی این دیوایس و نیز موبایل iPhone SE 2 را در جریان مراسم WWDC - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دارند؛ اما مراسمی که اپل معمولاً در ماه سپتامبر برگزار می کند، احتمالاً رویداد بهتری برای معرفی این محصولات باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone