🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38642.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید فتوشاپ همراه با قابلیت Select Subject برای مک و ویندوز منتشر شد

اوایل آذر ماه بود که به شما از تصمیم ادوبی برای ارائه قابلیتی به نام Select Subject در فتوشاپ خبر دادیم؛ ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی که برای برش زدن و جدا کردن آسان اشیاء ...

اوایل آذر ماه بود که به شما از تصمیم ادوبی برای ارائه قابلیتی به نام Select Subject در فتوشاپ خبر دادیم؛ ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی که برای برش زدن و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدا کردن - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آسان اشیاء از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تصاویر طراحی شده است.

با گذشت دو ماه از این خبر، بالاخره ادوبی قابلیت مذکور را برای نرم افزار فتوشاپ CC در ویندوز و مک منتشر کرده است. Select Subject از هوش مصنوعی Sensei AI ادوبی برای تشخیص اشیاء در صفحه استفاده می کند.

به لطف این ابزار کافیست روی شیئی که خواستار جدا کردنش هستید کلیک کرده تا فتوشاپ به طور هوشمند، آن را از پس زمینه جدا کند. خوشبختانه ابزار Select Subject دقت بالایی در این کار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دارد و به لطف بهره گیری از قدرت یادگیری ماشینی، به مرور زمان در انجام این کار بهتر و بهتر می شود.

اما به جز این موضوع، فتوشاپ جدید پشتیبانی خود از High - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - DPI را ارتقاء داده تا رابط کاربری اپلیکیشن بسته به تنظیمات نمایشگر در ویندوز، در مقیاس مناسبی به نمایش درآید. به عبارت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دقیق - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تر، بسته به این که از چه نمایشگری برای اجرای فتوشاپ استفاده کنید رابط کاربری به طور خودکار برای استفاده درست از فضا و رزولوشن صفحه در مقیاس مناسب تنظیم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می گردد.

و در نهایت، فتوشاپ در ویندوز حالا از دیوایس جانبی مایکروسافت دایال هم برای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کارهایی مثل تغییر ابعاد و نوع قلم موقع نقاشی پشتیبانی به عمل می آورد. نسخه ۱۹.۱ فتوشاپ CC از امروز برای کاربران مک و ویندوز منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone