🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38652.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کاهش تقاضا برای آیفون X و تجدید نظر J.P. Morgan در پیش بینی تولید و فروش

تحلیلگران موسسه J.P. Morgan ظاهراً با شواهد تازه ای مبنی بر تقاضای پایین برای آیفون X اپل مواجه شده اند که می تواند به کاهش تولیدات این دیوایس منجر گردد. بیل پیترسون، یکی از تحلیلگران ...

تحلیلگران موسسه J.P. Morgan ظاهراً با شواهد تازه ای مبنی بر تقاضای پایین برای آیفون X اپل مواجه شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اند که می تواند به کاهش تولیدات این دیوایس منجر گردد. بیل پیترسون، یکی از تحلیلگران - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این موسسه می گوید تحلیلگران بازار آسیا، تخمین های خود در رابطه با تولیدات آیفون در سه ماهه اول و دوم سال 2018 کاهش داده اند.

پیترسون اضافه می کند که تحلیلگران J.P. Morgan با بررسی وضعیت زنجیره تامین کنندگان اپل در قاره آسیا، حالا پیش بینی خود از تولید 60 میلیون دستگاه در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سه ماهه نخست را به 55 میلیون و پیش بینی تولید 50 میلیون دستگاه در سه ماهه دوم را به 45 میلیون واحد کاهش داده اند.

این کاهش تقاضا و تولید، اخبار ناگواری برای تامین کنندگان اپل به همراه دارد. در نتیجه این اتفاقات، J.P. Morgan حالا درآمد 4.11 میلیارد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دلاری (نسبت به 4.24 میلیارد دلار سابق) را برای کمپانی Skyworks Solutions در سال 2018 پیش بینی می کند. این در حالی است - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تحلیلگران وال استریت، روی رقم 4.13 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلار اتفاق نظر دارند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پس از Skyworks، کمپانی Knowles هم تحت تاثیر قرار گرفته و احتمالاً درآمدش از 777 میلیون دلار، به 772 میلیون دلار خواهد رسید؛ هرچند که تحلیلگران وال استریت، به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رقم بسیار بالاتر 798 میلیون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دلار اشاره کرده اند.

در مقام توضیح باید گفت که Skyworks به تولید قطعات نیمه هادی رادیویی می پردازند که امکان برقراری ارتباط با اسمارت فون ها را از طریق شبکه های وایرلس فراهم می آورد. این کمپانی بخش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قابل توجهی از درآمد خود را مدیون اپل است و گفته می شود 40 درصد از درآمدش را در سال 2016، از همکاری با اپل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به دست آورده است. از طرف دیگر Knowles هم به تولید میکروفون برای اسمارت فون ها و سایر محصولات الکترونیکی مشابه می پردازد.

- تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
جسارتا شرکت شما منطقه شهرک شهید بهشتی تبریز تعمیرات تلویزیون هایسنس 55N3000 LED داره.
پاسخ: بله در شهرک شهید بهشتی شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone