🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38631.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سونی برای خانواده اکسپریا Z5 پچ امنیتی اسپکتر و ملت داون را عرضه نمی کند

اگر شما یکی از تلفن های همراه خانواده اکسپریا Z5 را دارید، احتمالا از شنیدن این خبر که سونی قصد ندارد برای نفوذپذیری ملت داون و اسپکتر پچی ارائه کند ناامید خواهید شد. اگرچه بسیاری ...

اگر شما یکی از تلفن های همراه خانواده اکسپریا Z5 را دارید، احتمالا از شنیدن این خبر که سونی قصد ندارد برای نفوذپذیری ملت داون و اسپکتر پچی ارائه کند ناامید خواهید شد.

اگرچه بسیاری از شرکت های تولیدکننده تلفن همراه تاکنون پرچمداران خود را با پچ های امنیتی ایمن ساخته اند اما سونی موبایل رویکرد کاملا متفاوتی را در پیش گرفته. در پاسخ به یکی از مالکین تلفن همراه اکسپریا Z5 پریمیوم، سونی موبایل گفته که این شرکت هیچ آپدیتی برای برطرف کردن مشکلات ملت داون و اسپکتر ارائه نخواهد کرد.

گرچه این تلفن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های همراه قرار نیست آپدیتی در این راستا دریافت کنند اما - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اگر نگران امنیت دستگاه خود هستید، می توانید با دانلود اپلیکیشن ها از استورهای معتبر و آپدیت آن ها به آخرین نسخه هایشان جلوی اتفاقات ناگوار را بگیرید.

از آنجایی که اکسپریا Z5 پریمیوم آپدیت امنیتی را دریافت نخواهد کرد، بنابراین ارائه چنین آپدیتی برای کل خانواده Z5 منتفی به نظر می رسد. سونی هیچ دلیلی بابت این اقدام خود اعلام - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone