🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38622.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هوم پاد از فرمت صوتی FLAC پشتیبانی خواهد کرد

مشخصات سخت افزاری هوم پاد نشان می دهد که اپل در مورد کیفیت صدای محصول جدید خود بسیار سختگیر و مصمم بوده است. امروز مشخص شد که این اسپیکر هوشمند از فرمت صوتی FLAC نیز ...

مشخصات سخت افزاری هوم پاد نشان می دهد که اپل در مورد کیفیت صدای محصول جدید خود بسیار سختگیر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و مصمم بوده است. امروز مشخص شد که این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اسپیکر هوشمند از فرمت صوتی FLAC نیز پشتیبانی می کند.

در واقع، FLAC یک فرمت صوتی بدون افت کیفیت است، یعنی هیچ فشرده سازی صورت نمی گیرد و صدا همانطور که ضبط شده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پخش می شود.

کیفیت صدای دیگری نیز هست که عمدتا در سرویس های استریم موسیقی مثل اسپاتیفای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و اپل موزیک به کار می رود و صدا را به ۲۵۶ یا ۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه فشرده می کند و با FLAC فرق دارد.

سال ها است که علاقه مندان به کیفیت صدای بالا از اپل خواسته اند تا از FLAC پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند اما اپل از فرمت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بدون افت کیفیت مخصوص خودش تحت عنوان ALAC یا Apple Lossless Audio Codec استفاده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می کند که فقط در اکوسیستم خود اپل مورد استفاده قرار می گیرد.

سال گذشته اپل پشتیبانی استاندارد جهانی متن - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باز FLAC را به همه پلتفرم هایش آورد. گرچه بسیاری از این فرمت صوتی هیچگاه استفاده نخواهند کرد اما بهره گیری هوم پاد از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آن نشان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از توجه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ویژه کوپرتینویی ها به علاقه مندان به صدا دارد.

هوم پاد در تاریخ ۹ فوریه برابر با ۲۰ بهمن ماه با قیمت ۳۴۹ دلار به صورت جهانی عرضه خواهد شد و پیش خرید آن از روز آینده آغاز می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone