🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38617.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

با وجود شروع فوق العاده، نینتندو به زودی پشتیبانی از Miitomo را قطع می کند

هر چند خیلی ها دوست داشتند اولین ساخته کمپانی بزرگ نینتندو روی موبایل بازی باشد ولی آن ها یک اپ پیام رسان به نام میتومو (Miitomo) منتشر کردند که برخلاف انتظارات با استقبال خیلی خوب ...

هر چند خیلی ها دوست داشتند اولین ساخته کمپانی بزرگ نینتندو روی موبایل بازی باشد ولی آن ها یک اپ پیام رسان به نام میتومو (Miitomo) منتشر کردند که برخلاف انتظارات با استقبال خیلی خوب بازیکن ها هم مواجه شد. با این وجود رفته رفته تعداد کاربران این اپ کاهش یافت و به نظر می رسد زمان خداحافظی با میتومو فرا رسیده است.

با توجه به گزارشات به دست رسیده، نینتندو به خاطر «عدم جذب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاربران کافی» تصمیم دارد تا در 9 می امسال (19 اردیبهشت) پشتیبانی از این سرویس را قطع می کند. بنابراین از این تاریخ به بعد نمی توانید آیتم هایی همانند لباس، پوستر یا تصاویر پس زمینه ای که در میتومو به دست آورده اید را استفاده کنید.

اکانت Mii کاربران نیز به Nintendo Account منتقل می شوند. البته تمام عکس ها و پیام هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که قبلا فرستاده اید حذف خواهند شد و بنابراین اگر کاربر این سرویس هستید، بهتر است هر چه زودتر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین نینتندو با آپدیتی قابلیت خرید سکه های میتومو را حذف کرده تا کاربران دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پولی را صرف این سرویس نکنند.

با این وجود تا پایان کار میتومو، برنامه همچنان جایزه هایی برای ورود کاربران به اپ می دهد و حداقل تا آن موقع می توان از آن ها استفاده کرد. بد نیست بدانید میتومو در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ابتدای عرضه اش 4 میلیون کاربر فعال داشت و نینتندو به صورت هفتگی، درآمدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - معادل 280 هزار دلار از طریق خریدهای درون برنامه ای این برنامه کسب می نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone