🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38636.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصویری از محصول تازه و عجیب کمپانی ایلان ماسک؛ شعله افکنی 600 دلاری

اسپیس اکس، تسلا و بورینگ کمپانی که همگی زیر نظر ایلان ماسک فعالیت می کنند، شهرت خاصی به خاطر وعده های جاه طلبانه ای که می دهند و بعد قادر به تحقق آنها در زمان ...

اسپیس اکس، تسلا و بورینگ کمپانی که همگی زیر نظر ایلان ماسک فعالیت می کنند، شهرت خاصی به خاطر وعده های جاه طلبانه ای که می دهند و بعد قادر به تحقق آنها در زمان موعود نیستند دارند. به همین خاطر بود که وقتی ایلان ماسک در ماه دسامبر اعلام کرد «بعد از کلاه های بورینگ کمپانی، ما شروع به فروش شعله افکن بورینگ کمپانی خواهیم کرد» هیچکس توییت وی را جدی نگرفت.

با این حال، در روز کریسمس ماسک یکبار دیگر حساب کاربری توییتر خود را به دست گرفت و بعد از اعلام فروش 50 هزار واحدی کلاه ها، خبر از عرضه شعله افکن در آینده نزدیک داد.

حالا به نظر می رسد باید این لحظه را به عنوان یکی از معدود دفعاتی که ایلان ماسک توانسته وعده اش را سریعاً عملی کند در تاریخ ثبت کرد؛ زیرا شعله افکن بورینگ کمپانی آماده است و اخیراً تصویری از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن از سوی کاربران انجمن اینترنتی ردیت در وب سایت رسمی شرکت رویت شده.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

ردیتورها هفته پیش متوجه شدند لینک «boringcompany.com/flamethrower»، کاربر را به صفحه ای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شامل یک پسوورد باکس هدایت می کند. بعد از این، حداقل یکی از کاربران توانست پسوورد را حدس بزند که چیزی نبود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جز «شعله - Flame». از آن زمان، پسوورد این صفحه تغییر کرده و هیچکس قادر به شناسایی آن نبوده است.

بعد از ورود پسوورد، کاربر به صفحه فروشگاهی هدایت می شود که شباهت زیادی به صفحه مربوط به کلاه های بورینگ کمپانی دارد. اما به جای کلاهی 20 دلاری، کاربران گزینه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ای برای پیش خرید شعله افکنی 600 دلاری یافتند. در توضیحات این صفحه نیز آمده که «تصویر بالا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مربوط به نسخه پروتوتایپ بوده و محصول نهایی، به مراتب بهتر خواهد بود». به گفته یکی از کاربران ردیت، در این صفحه آمده که شعله افکن مورد اشاره در ماه آوریل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه می شود، اما ماسک هنوز واکنشی به موضوع نشان نداده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone