🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37418.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نوت ۸ و گلکسی اس ۸ حالا از تصاویر گیف در حالت Always on Display پشتیبانی می کنند

سامسونگ به تازگی آپدیتی برای سه دیوایس گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ منتشر کرده که قابلیتی کوچک اما بسیار جذاب را به آن ها اضافه می کند. با دریافت این به ...

سامسونگ به تازگی آپدیتی برای سه دیوایس گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ منتشر کرده که قابلیتی کوچک اما بسیار جذاب را به آن ها اضافه می کند. با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دریافت این به روزرسانی از این پس قادر خواهید بود که در حالت صفحه همیشه روشن (Always on - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Display) تصاویر متحرک گیف را برای بک گراند خود انتخاب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنید.

اگرچه این قابلیت، یعنی پشتیبانی از تصاویر گیف همیشه در دیوایس های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مذکور وجود داشته اما وقتی یکی از آن ها را برای پس زمینه انتخاب می کردید، تصویر هیچ حرکتی از خود به نمایش نمی گذاشت. اما حالا و به لطف این به روزرسانی می توانید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شاهد حرکت تصاویر گیف در حالت نمایشگر همیشه روشن باشید.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

با این وجود قابلیت مذکور فعلا محدودیت عجیبی دارد، آن هم این که تصویر گیف را فقط پس از قفل کردن موبایل و برای چند ثانیه خواهید دید. بعد از آن تصویر دوباره به حالت ثابت در می آید و برای تماشای مجدد حرکت آن می بایست روی صفحه دابل تپ کنید.

برای فعالسازی این گزینه کافیست از تنظیمات اندروید به بخش Lock screen and security رفته و سپس به بهش Always on Display بروید. اینجا باید از میان دو گزینه Clock یا Home، یکی را انتخاب کرده و مجددا به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صفحه Lock screen and security برگردید. حالا می بایست گزینه های Clock و FaceWidgets را انتخاب کرده و از میان استایل های مختلف ساعت گزینه ای که در تصویر پایین می بینید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را برگزینید:

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بعد از این کار قادرید تصویر گیف مد نظرتان را از گالری موبایل انتخاب کرده یا یکی از گیف های آماده سامسونگ را روی ساعت بنشانید. فراموش نکنید که بعد از انجام این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کار حتما گزینه Apply را بزنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone