🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26676.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

این افزونه کروم حضورتان در شبکه های اجتماعی را با یادآوری زمان مرگ کوتاه می کند

با وجود هراس از مرگ، انسان ها همیشه به دنبال فهمیدن تاریخ آن بوده اند. در عصر دیجیتال حاضر نیز علاقه وافر به پیش بینی مرگ باعث به وجود آمدن نمونه های مختلفی از ساعت ...

با وجود هراس از مرگ، انسان ها همیشه به دنبال فهمیدن تاریخ آن بوده اند. در عصر دیجیتال حاضر نیز علاقه وافر به پیش بینی مرگ باعث به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وجود آمدن نمونه های مختلفی از ساعت مرگ شده است. با اینکه از اکثر این ساعت شمارها برای شوخی استفاده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می شود، برخی موسسات مالی، سازمان های سلامتی و بیمه ها از آن ها به عنوان ابزاری برای محاسبه طول عمر استفاده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می کنند.

حالا - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک ساعت مرگ برای محاسبه مقدار زمانی که در شبکه های اجتماعی صرف می کنید به وجود آمده است. سال گذشته، میانگین استفاده جهانی کاربران از شبکه های اجتماعی در روز به دو ساعت و 22 دقیقه می رسید. البته این عدد در مقابل 9 ساعتی که نوجوانان به طور روزانه در فضای آنلاین سپری می کنند ناچیز است.

سال گذشته میانگین استفاده کاربران - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از شبکه های اجتماعی در روز به دو ساعت و 22 دقیقه می رسید

اینجا جایی است که ساعت مرگ شبکه های اجتماعی وارد می شود. این افزونه گوگل کروم که دست یک مهندس به نام «آنتونی موریس» توسعه یافته، به کاربران وقتی که عمر محدودشان را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و اینستاگرام تلف می کنند یادآور می شود که چند روز دیگر زنده خواهند بود. این ساعت، مرگ اجتناب ناپذیر کاربران را، هر زمان که باشد، به آن ها یادآوری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می کند و تشویقشان می کند تا با سپری کردن زمان کمتر در شبکه های اجتماعی، بیشتر در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دنیای واقعی حضور داشته باشند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

زمانی که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این افزونه را نصب می کنید، از شما تاریخ تولدتان را خواهد پرسید و پس از آن شمارش معکوسی از روزهای باقی مانده عمرتان را نمایش خواهد داد. پس از آن به هر شبکه اجتماعی که سر بزنید، به جای لوگوی آن، یک اسکلت به همراه ساعت شماری از روزهایی که برایتان مانده است نشانتان خواهد داد. باید اقرار کنیم چنین اتفاقی استرس زیادی به کاربر وارد خواهد کرد و بدون شک زمان حضور در چنین سایت هایی را کوتاه تر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone